Join to apply for the RESPONSABLE DE RRHH role at PIMEC
2 weeks ago Be among the first 25 applicants
Descripción
Entitat especialitzada en la distribució d'aigua de reg i abastiment, ubicada a Mollerussa, precisa incorporar un/a Responsable de RRHH.
¿Quines seran les teves responsabilitats?
Organització i planificació dels recursos humans: Definir, implementar i supervisar l'estratègia global de RRHH alineada amb els objectius de la empresa.
Relacions laborals: Actuar com a mediador/a entre l'empresa i els empleats/des, gestionant tant les relacions individuals com les col·lectives.
Administració de personal: elaboració de calendari d'empresa, controls d'expedients del personal, d'assistència i vacances (fitxatges, absències, permisos, sol·licituds de vacances, altes i baixes per accident o malaltia), defuncions, vestuari de personal i material d'oficina, vigilància de la salut, seguiment del conveni col·lectiu i de les eleccions sindicals.
Gestió i elaboració de nòmines, assegurances socials, Agència tributària (models 111 i 190), actualització del registre retributiu.
Dissenyar i implementar estratègies de reclutament, selecció i retenció de talent. Gestionar la publicació d'ofertes, la recerca de talent i el procés de selecció en col·laboració amb els responsables de cada àrea, assegurant una experiència fluida tant per a candidats com per als nous empleats.
Desenvolupament i formació interna de treballadors (cursos opcionals i certificacions obligatòries). Promoure i coordinar programes de capacitació i desenvolupament professional, incloent-hi el disseny i la implementació del Pla de Formació, amb l'objectiu de millorar les competències i el creixement intern.
Fomentar la cultura organitzacional: promoure un ambient laboral positiu i una bona comunicació interna. Impulsar la millora i suggerir i implementar iniciatives i accions concretes per al benestar dels empleats/des que promoguin una millora en motivació i pertinença de grup.
Tasques de LOPD.
Seguretat i prevenció: Supervisar la implementació de polítiques de prevenció de riscos laborals (PRL), en col·laboració amb el/la tècnic/a de l'àrea. Responsable de les reunions del Comitè de seguretat i salut.
Seguiment i gestió del compliment legal i normatiu: Pla d'igualtat, Pla d'assetjament, moobing laboral, desconnexió digital.
Mediació en gestió de conflictes entre empleats.
Participació en licitacions d'obres, en la tramitació i seguiment de subvencions i ajuts i en altres tràmits amb administracions.
¿Quines habilitats i coneixements són necessaris per a la posició?
Grau en Administració i Direcció d'Empreses, Dret o Recursos Humans i Relacions Laborals. S'acreditarà amb títol o certificat acreditatiu.
Valorable Màster en Direcció de Recursos Humans i Relacions Laborals. S'acreditarà amb títol o certificat acreditatiu.
Imprescindible experiència mínima de 5 anys en d'empreses llocs de gestió de persones i equips (RRHH).
Coneixement i nivell solvent de la normativa vigent de Dret Laboral.
¿Quins beneficis t'aportarem?
Lloc: PRESENCIAL. Localitat: MOLLERUSSA.
Incorporació: maig 2025 (data a concretar).
Horari: de Dilluns a Divendres de 7:15 – 15:15.
Contracte de treball: indefinit.
Salari brut anual inicial: €.
Seniority level Mid-Senior level
Employment type Contract
Job function Human Resources
Civic and Social Organizations
#J-18808-Ljbffr