Descripción del trabajo
El Parc Sanitari Pere Virgili, ubicat a la ciutat de Barcelona, és una empresa pública que gestiona serveis d'atenció intermèdia i atenció primària i té com a missió prestar atenció intermèdia sanitària i social de qualitat, amb un model integral biopsicosocial i de promoció de l'autonomia.
Descripció de l'oferta
Els serveis del PSPV inclouen l'Hospital d’Atenció Intermèdia, 3 centres d’Atenció Primària i un CUAP, que donen cobertura a quatre àrees bàsiques de Salut de la ciutat de Barcelona (Barceloneta, Vila Olímpica, Lesseps i La Salut-Gràcia). També disposa d’un Servei de Rehabilitació ambulatòria i domiciliària pels dos equips d’Atenció primària de l’AIS Litoral.
Els centres d’Atenció primària del PSPV compten amb una Unitat Docent Multidisciplinària en Medicina i Infermeria Familiar i Comunitària pròpia, i l’Atenció Intermèdia està associada a la Unitat Docent de Geriatria dels hospitals Clínic (MIR i IIR) i Vall d’Hebron (MIR).
1. Condicions del lloc de treball :
Incorporació immediata.
Ubicació lloc de treball : CAP Barceloneta del Parc Sanitari Pere Virgili.
Les condicions de contractació i remuneració es regularan per contracte laboral i s’ajustaran a les normes establertes al Parc Sanitari Pere Virgili.
2. Funcions a desenvolupar :
* Participar en l’elaboració dels plans estratègic, d’organització, de qualitat i de formació de l’EAP.
* Vetllar per la correcta implementació de les línies estratègiques de l’entitat, així com els processos assistencials i circuits de suport, per part dels professionals.
* Planificar l’activitat laboral anual dels treballadors, assegurant que es cobreixin tots els serveis per a garantir l’atenció de la població assignada, de qualitat i segura.
* Analitzar i supervisar resultats econòmics, clínics, de qualitat i seguretat, farmàcia, formació i docència de l’EAP. Avaluar possibles accions de millora dels resultats esmenats, i fer arribar aquesta informació a l’EAP si procedeix.
* Coordinar les accions pertinents amb la resta de departaments de l’empresa per tal d’assegurar el bon funcionament de l’equip i que aquest pugui realitzar la seva activitat de manera segura.
* Gestionar i supervisar la definició de requisits, utilització i compra de l’equipament sanitari i fungible amb el departament i els professionals, necessari per portar l’activitat assistencial dels centres.
* Assegurar una bona relació amb altres nivells assistencials, dispositius socials, proveïdors de salut, institucions i entitats per establir aliances territorials a fi de millorar la continuïtat assistencial dels pacients adscrits a l’EAP, i garantir aliances territorials que millorin la seva atenció.
* Participar en comissions, grups interns, activitats de formació i / o docència- incloent formació de tutors- a petició de la Direcció de la institució.
* Resoldre les reclamacions i queixes que es formulin i siguin de la seva competència.
* Vetllar pel benestar de l’Equip distribuint les feines de manera eficient, i afavorint un bon ambient de treball on el treballador se senti recolzat i motivat.
* Ajudar i facilitar a tots els professionals en el seu desenvolupament professional, promovent i garantint la seva formació i capacitació.
* Assumir les funcions que expressament delegui o encarregui el director / a d’EAP.
3. Procés de selecció
El procediment de selecció consistirà en la valoració de mèrits curriculars, i un procés d’entrevistes d’avaluació tècnica i competencial.
Un cop valorats els CV’s, els mèrits formatius i d'experiència professional, les persones aspirants admeses realitzaran un procés d’entrevistes personals de caràcter tècnic i competencial.
En funció de l’evolució del procés selectiu, en la fase final, també es podrà demanar la defensa d’un projecte de forma oral i / o escrita.
En cas de no trobar candidat adient, la posició podria esdevenir deserta.
Totes les dades que l’aspirant al
1. legui en el seu currículum es comprovaran en el moment immediatament anterior a la seva contractació.
Amb la formalització i presentació de la sol
2. licitud els aspirants donen el seu consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part en la convocatòria i per a la resta de la tramitació del procés selectiu, d’acord amb la normativa vigent.
Formació mínima requerida : Llicenciatura / Grau en Ciències de la Salut (Infermeria, Medicina, Farmàcia, Biologia...). Totes les titulacions exigides hauran d'haver estat expedides per una universitat espanyola o, en el seu defecte, degudament homologades pel ministeri competent.
Experiència professional : 5 anys en l’exercici assistencial en Atenció Primària. Valorable experiència professional en posicions de gestió sanitària.
Domini de la llengua catalana i castellana oral i escrita.
Competències / Habilitats : Adaptabilitat i flexibilitat, empatia i escolta activa, capacitat negociadora, capacitat comunicativa, lideratge, reflexió i anàlisi per a la presa de decisions.
3. Formació específica en gestió sanitària.
#J-18808-Ljbffr