Important empresa ubicada a Girona, de la mà de Commonsense, cerca incorporar al seu equip un Director / a de Logística, amb l’objectiu final de maximitzar l’eficiència i rendibilitat de les operacions a l’área de logística, cercant l’optimització dels sistemes, processos i tecnologies en la cadena de subministrament.
Dins les seves responsabilitats també destacaran:
* Coordinar i supervisar tots els processos de la cadena de subministrament.
* Gestionar la logística interna i externa.
* Controlar i realitzar un seguiment de l’stock a través de sistemes d’emmagatzemat.
* Liderar i supervisar equips de treball.
* Seleccionar els millors proveïdors en termes de qualitat i eficàcia.
* Supervisar la preparació de comandes.
* Planificar i monitoritzar la distribució i el transport de comandes.
* Optimitzar el rendiment de les operacions amb l’objectiu de reduir costos i temps de producció o distribució.
* Utilitzar programes específics de control logístic.
* Adoptar les tecnologies necessàries per optimitzar les activitats logístiques.
* Coordinar les entrades i sortides de materials o productes en el magatzem.
* Comprovar que la mercaderia adquirida compleixi els requisits de qualitat.
* Negociar i atendre a proveïdors, clients, fabricants i distribuïdores.
* Gestionar les devolucions i els serveis postvenda.
Es requereix:
* Formació Universitària Superior a nivell d’Enginyeria o similar i especialització en Operacions Logístiques i valorable formació en Cadena de Servei (Supply Chain Management).
* Consolidada experiència en la direcció de projectes transversals dins l’área logística i coneixement de magatzems automatitzats (Pick to Light i Pick by voice).
* Amb procedència d’entorns amb alta flexibilitat preferiblement en el sector industrial en empreses amb clara orientació al servei al client.
* Es valorarà coneixement o experiència en distribució a la última milla, e-commerce i rutes de distribució.
* Busquem una persona amb visió de negoci, comunicativa, dinàmica i col·laborativa, habituada a treballar en entorns canviants, capaç de treballar de manera transversal i liderar els canvis de processos de l’área logística.
* Ha de tenir clara orientació a client, facilitat pel treball en equip i ser capaç de traslladar els aspectes teòrics dels nous projectes a la pràctica tenint en compte l’impacte en la part operativa i en el negoci.
* Imprescindible experiència en el lideratge, gestió i desenvolupament d’equips.
* Imprescindible experiència en SAP i coneixement d’APO i habituat / da a treballar amb metodologia de millora contínua (Lean / SIX SIGMA) i coneixedor / a d’eines com VSM, WPI, 5’s.
* Domini del català, castellà i valorable l’anglès.
#J-18808-Ljbffr