Funcions:
* Assumir les responsabilitats i funcions de sots-direcció substituint al director/a durant les seves absències.
* Ser responsable de la gestió econòmica i administrativa, elaboració i control dels pressupostos del centre sota la supervisió de la direcció.
* Donar suport directe a la direcció pel que fa a la planificació i organització dels diferents serveis del centre.
* Organitzar i supervisar l’equip de recepció sota la supervisió de la direcció.
* Realitzar tasques de recepció i atenció a l’usuari.
* Realitzar altres tasques que li delegui la direcció.
Requisits obligatoris:
* Titulació de cicle formatiu de la branca administrativa o de gestió econòmica.
* Català nivell C.
Es valorarà:
Estudis:
* Formació complementària en l’àmbit administratiu/econòmic.
* Formació en turisme / hostaleria.
Coneixements:
* Coneixements sobre programes de gestió de restauració i/o hotels.
* Coneixement del funcionament de centres iguals o similars.
* Coneixements de l’aplicatiu de gestió informàtica de la xarxa d’albergs.
* Coneixements en prevenció de riscos laborals.
* Coneixements generals d’ofimàtica a nivell d’usuari avançat.
* Coneixements d’idiomes (anglès i/o francès nivell mig).
Experiència:
* Experiència en gestió econòmica/administrativa.
* Experiència en lloc de treball igual o similar.
* Experiència en comandar equips humans.
Aptituds:
* Empatia i facilitat de tracte amb els usuaris.
* Capacitat de treball en equip.
* Alt nivell d’iniciativa i autonomia funcional.
* Persona organitzada i sistemàtica.
Altres:
* Puntualment flexibilitat horària.
* Proximitat del domicili habitual al centre de treball.
#J-18808-Ljbffr