Missió de la Posició: Tenir els comptes, factures, comandes i albarans sota control, per una correcta comptabilitat per un posterior i correcte anàlisi financer.
Perfil competencial: Ser una persona organitzada, metòdica i amb un alt grau de perfeccionisme i control de tots els processos administratius. Ser una persona polivalent i multifuncional, ja que ha de desenvolupar múltiples tasques de diferents àmbits i en relació als diferents departaments de l’empresa.
* Portar a terme una correcta comptabilitat de l’empresa.
* Portar a terme un bon acompanyament de tots els nous membres de l’equip, fent complir amb la prevenció de riscos.
* Entrar a l’ERP els albarans de compra i venda.
* Entrar a l’ERP les factures de compra.
* Crear i entrar a l’ERP les factures i tiquets de venda.
* Conciliar els comptes bancaris de la societat.
* Preparar els tancaments trimestrals i anuals per la consegüent presentació dels impostos, dels llibres i els Comptes Anuals.
* Preparar tots els tràmits pel compliment de les normes de prevenció de riscos i de la LOPD i LSSI.
* Manteniment i control del material necessari per l’oficina i zones comunes.
Experiència: 2 anys en departaments d'administració i comptabilitat.
#J-18808-Ljbffr