Klépierre in Iberia, is looking for a Shopping Center Marketing Officer. The job will be based in Madrid.Klépierre is the European shopping center leader, combining skills in property development, leasing, and asset management. With its headquarters based in France, the company owns and operates 70 premium shopping centers in major cities of 10 countries. It is listed on the Paris stock exchange (SBF120). Klépierre’s signature, Shop.Meet.Connect.(r) reflects the vision for our shopping centers: offering the best retail experience, they are also places to socialize, take part in leisure activities, and interact sustainably with the surrounding area. The Group CSR policy, known as Act4Good®, aims to build a sustainable platform for commerce. In terms of employee welfare, Klépierre is committed to providing the best experience for its teams, offering an environment where everyone can succeed and flourish over the long term. Our “We love shaping malls” motto encompasses the expertise and passion of Klépierre’s teams, all of which pursue a common goal based on shared values: Commit, Explore, Develop and Care. We create a diverse, inclusive, and non-discriminatory work environment where everyone can reach their full potential. Klépierre welcomes people from all backgrounds, regardless of their physical abilities, origin, gender, sexual orientation etc. Misiones principales:Reportando al Director de Marketing de Iberia, y en coordinación con el Director del Centro, trabajará en un entorno muy transversal y global, siguiendo la estrategia Act4Good® de Klépierre, y con oportunidades de crecimiento profesional dentro del Grupo.Su función principal será la Propuesta y ejecución de la estrategia de marketing y comunicación del Centro Comercial con el objetivo final de incrementar el footfall y ventas y, en consecuencia, será:Responsable de las estrategias de comunicación on y off tanto paid como own (web, social media, CRM, apps, PR, etc.)Responsable de la elaboración, gestión y ejecución del presupuesto de marketing y comunicación.Responsable de la generación del dashboard y seguimiento de los KPIS para el cumplimento de sus objetivos.Responsable de creación y ejecución de proyectos y servicios enfocados a mejorar Customer Experience & Omnichannel (eventos, innovación, encuestas de satisfacción, punto de información)Responsable de velar por la imagen de marca del centro comercial.Responsable de la comercialización de espacios publicitarios siguiendo los objetivos anuales establecidos en el Centro.Responsable de crear, desarrollar y asegurar el cumplimento de los objetivos Act4Good® del Grupo. (RSC)Perfil buscadoEducación y experiencia:Grado en ADE, Marketing y/o Publicidad.Máster en Marketing DigitalExperiencia mínima de 3-4 años en Agencia de Eventos y/o de publicidad, Trade Marketing en multinacional, acostumbrado a tratar con el cliente.Inglés alto, francés valorableConocimientos y habilidades:Creatividad y proactividadCapacidad de análisis y síntesis (rigor y precisión).Capacidad de trabajar en entornos multitasking : organización, priorización y planificación.Orientación a resultadosVisión estratégica con funciones operativasHabilidades de ComunicaciónDotes comercialesHabilidades de trabajo en equipoCompromiso y disponibilidad