El nostre client és un grup empresarial dedicat a l'assessorament i consultoria d'empreses en l'àmbit fiscal, comptable i laboral, amb una llarga trajectòria dins el seu sector i amb una clara vocació per la innovació i l'excel.lència en la prestació dels seus serveis. Per tal d'acometre els reptes de futur previstos al seu pla estratègic, precisa incorporar un/a:
Coordinador d'operacions i serveis
Fent equip amb la direcció de la companyia i ajudant-se amb eines de gestió i Business Intelligence (BI), la persona a incorporar tindrà la oportunitat de dinamitzar i coordinar totes les operacions del grup, fent especial èmfasi en:
* El desenvolupament dels projectes interns.
* La coordinació, posada en marxa i seguiment de nous clients o serveis.
* La qualitat en la prestació dels serveis.
* La comunicació interna i el suport als Caps de Departament en la gestió dels seus equips de treball.
* L'implementació de millores en processos interns, qualitat, productivitat o rendibilitat de les operacions.
Requisits
També és convenient que comptis amb un mínim de 3 anys d'experiència en rols similars (Responsable Àrea Fiscal, Responsable Assessoria, Director/a Assessoria, Responsable de Comptabilitat, Cap d'Administració...), preferentment dins el sector serveis (Auditoria, Consulting, Assessoria).
Molt valorable residència a la comarca del Gironès.
Avantatges
Aquesta posició està ubicada a Girona capital i requereix una presència del 100% de la jornada laboral a les instal.lacions de l'empresa. A canvi, el nostre client ofereix:
* Salari competitiu
* Pla de carrera
* Horari flexible
* Formació inicial i continuada a càrrec de l'empresa
* Excel-lent ambient de treball
* Retribució variable per fites assolides
#J-18808-Ljbffr