Estas buscant una oportunitat per desenvolupar la teva carrera en un ambient dinamic, amb un gran impacte en els processos administratius i de contractacio?
Adecco selecciona per a important empresa un/a Administratiu/iva a l''area de contractacio i gestio administrativa. Si tens una gran orientacio al detall, et motiva treballar amb processos complexos i estas preparat per assumir reptes que tajudin a creixer professionalment, aquesta es la teva oportunitat!
Funcions principals:
Seguiment i control dels expedients de contractacio derivats dels procediments de licitacio.
Suport en lelaboracio de documentacio associada als processos de contractacio, incloent la publicacio de licitacions i adjudicacions fins a la seva finalitzacio.
Elaboracio desborranys de contractes per garantir la precisio en els acords.
Creacio i seguiment dels expedients de contractacio i factures a SAP.
Realitzacio de la gestio administrativa (SAP i GEDEX), incloent la tramitacio de recepcions i factures, liquidacions i informes finals.
Manteniment de bases de dades relacionades amb la contractacio i seguiment estadistic dels processos.
Suport en la millora dels procediments de treball i la revisio continua de les operacions de l''area.
Participacio en lelaboracio dinformes de gestio i seguiment dels indicadors relacionats amb lestat de les licitacions.
Sofereix:
Contracte directe amb empresa.
Contracte temporal: Baixa per substitucio de llarga durada.
Salari: 34087,80 bruts anuals.
Requisits:
Llicenciatura en Dret, ADE, Grau en Arquitectura, Enginyeria o formacio similar.
Experiencia minima de 5 anys en contractacio administrativa a ladministracio publica.
Coneixements avanats en la normativa de contractacio administrativa i els procediments de contractacio publica.
Es valorara experiencia amb SAP .
Imprescindible catala.
Disponibilitat immediata.