7Pines Resort Ibiza
7Pines Resort Ibiza nace entre un bosque de pinos en los acantilados de la costa oeste de Ibiza, entre Cala Conta y Cala Codolar. Cuenta con auténticas vistas al mar Mediterráneo y al mágico islote de Es Vedrà. Una ubicación verdaderamente única y un mirador privilegiado en la isla blanca para disfrutar de una puesta de sol memorable.
Nuestra forma de ser se basa en el lujo relajado y en un estilo de vida en el que la atención se centra en el huésped y en conseguir un bienestar perfecto hasta el último detalle. Con nuestra empatía cultural, creamos experiencias inesperadas y puro disfrute de la vida, en las que el tiempo se convierte en infinito, o como nosotros solemos decir: Infinito a su servicio.
7Pines Resort Ibiza, forma parte de Destination by Hyatt y gracias al esfuerzo de nuestro equipo hemos sido galardonados entre otros premios con: Luxury All Suite Hotel award by World Luxury Hotel Award (2018), Best Spa Resort award by World Luxury Spa Awards (2020), TripAdvisor Traveller’s Choice (2020), Best Spa Resort award by World Luxury Spa Awards (2021), Best Resort for Guest Comfort and Relaxation by Global Luxury Hotel & Spa Awards (2021), Best Luxury Resort in Balearic Islands by Hotel & Spa Awards (LUXlife Magazine), Seal of Excellence by Seven Stars Luxury Hospitality and Lifestyle Awards, Best Resort in Spain of Top 20 Best Resort in Europe by Conde Nast Traveler Readers' Choice Awards (2022), The View galardonado con 1 Sol por la Guía Repsol 2023, The View destacado en la Guía MICHELIN 2023 (España & Portugal), TripAdvisor Traveller’s Choice (2023).
Estamos comprometidos con la búsqueda de los mejores talentos locales e internacionales a fin de llegar a una colaboración exitosa y alcanzar juntos nuestros objetivos. Por ello, siempre estamos abiertos a acoger a profesionales responsables y con talento, que estén dispuestos a desarrollar su carrera profesional a través de los diferentes puestos vacantes y las oportunidades de crecimiento profesional interno.
7Pines Resort Ibiza nestles in a pine grove on the cliffs of the west coast of Ibiza between Cala Conta and Cala Codolar. With unobstructed views of the Mediterranean Sea and the magical rocky island of Es Vedrà, it is a truly unique location on the white isle and a prime vantage point to enjoy a memorable sunset.
Our way of being is all about laid-back luxury and lifestyle experience where the absolute focus is on the guest and a perfect well-being down to the last detail. With our cultural empathy, we create unexpected experiences and pure enjoyment of life, in which time becomes infinity, or as we say: Infinity at your service.
7Pines Resort Ibiza, is part of Destination by Hyatt and, thanks to the efforts of our excellent teams, we have been awarded with: Luxury All Suite Hotel award by World Luxury Hotel Award (2018), Best Spa Resort award by World Luxury Spa Awards (2020), TripAdvisor Traveller’s Choice (2020), Best Spa Resort award by World Luxury Spa Awards (2021), Best Resort for Guest Comfort and Relaxation by Global Luxury Hotel & Spa Awards (2021), Best Luxury Resort in Balearic Islands by Hotel & Spa Awards (LUXlife Magazine), Seal of Excellence by Seven Stars Luxury Hospitality and Lifestyle Awards, Best Resort in Spain of Top 20 Best Resort in Europe by Conde Nast Traveler Readers' Choice Awards (2022), The View awarded 1 Sol by the 2023 Repsol Guide, The View featured in the 2023 MICHELIN Guide (Spain & Portugal), TripAdvisor Traveler’s Choice (2023).
We are committed to sourcing the best of local and international talent to achieve a successful partnership to reach our goals. Therefore, we are always open to welcome talented and responsible professionals who are willing to develop their professional careers through the different open positions and the internal career growth opportunities.
Descripción de la oferta
Buscamos:
Compañero-a en el equipo que junto con resto de RRHH, se sienta satisfecho cuando en su puesto de Coordinador de RRHH se alcancen objetivos como:
1. Recruitment: participando y colaborando a través de los diferentes canales internos o externos, presenciales u online en ferias, eventos para reclutamiento de todos los niveles: trainees escuelas, personal base, mandos medios y managers.
2. Welcome on board: coordinando con los líderes departamentales y resto del equipo la llegada y bienvenida de compañeros. Coordinando la recopilación de la documentación interna de la compañía, la del empleado, asignando las formaciones, las facilidades de alojamiento, los reconocimientos médicos,las taquillas e informando de todos los aspectos previos a la incorporación...
3. Administración: seguimiento para que toda la documentación de los empleados esté al día en los sistemas y plataformas de la compañía para una gestión adecuadada .
4. Care & Follow up: actualizando de los diferentes canales de comunicación interna para que desde la empresa fluya la información de manera transparente. Planificación, asignación y seguimiento de canales de formación interna online, elaboración de reportes periódicos. Coordinación satisfactoria de las actividades internas, eventos, campeonatos, cumpleaños, aniversarios, promociones, evaluaciones de desempeño, premios, encuestas, acceso a beneficios...
5. Salida: cuidando y atendiendo adecuadamente a todos los compañeros que finalicen o terminen la relación aportándoles toda la documentación oficial y feedback para detectar vías de mejora.
Encontrarás:
6. Facilidades operativas en tu día a día como transporte al hotel, facilidades de alojamiento, comidas en el turno de trabajo, acceso a tarifas especiales tanto en 7Pines como en Hyatt a nivel mundial....
7. Excelente ambiente de trabajo con un equipo unido y comprometido del que formar parte.
8. Estabilidad laboral con contrato indefinido Fijo Discontinuo, oportunidades de carrera y crecimiento.
9. Política de puertas abiertas, pensamiento eco vs ego y mentalidad abierta a nuevas propuestas y formas de trabajo.
10. Herramientas innovadoras en tu area para el desempeño de tus labores y las de tu equipo.
We are looking for:
A new colleague in the team who, together with the rest of the HR team, feels satisfied when results are achieved in his or her job as HR Coordinator :
11. Recruitment : participating and collaborating through the different face-to-face channels at fairs, events, websites and recruitment positions at all levels: Trainees with schools, staffline, middle management and managers.
12. Wellcome on board : coordinating with Head of departments and the rest of the team the arrival and welcome of colleagues. Collect internal and employee documentation, training assignments, accommodation facilities, medical examinations, lockers... etc.
13. Administration : Collaborate ensuring that all employee documentation is up to date in the company's systems and platforms for proper management.
14. Care & Follow up : updating the different internal communication channels so that information flows transparently from the company. Planning, allocation and monitoring of internal online training channels, elaboration of periodical reports. Successful coordination of internal activities, events, championships, birthdays, anniversaries, promotions, awards, activities, satisfaction surveys, access to benefits...
15. Exit : Careful and warm attention to all employees who may end or finish the relationship by providing them with all official documentation and feedback to detect areas for improvement.
You will find:
16. Operational facilities in your day to day life such as transport to the hotel, accommodation facilities, meals on shift, Rooms & F&B special rates, in 7Pines & Hyatt globaly....
17. Excellent working environment with a great, close-knit and committed team to be part of.
18. Job stability with perment Fijo Discontinuo contreact, career and growth opportunities.
19. Open doors policy, eco vs ego thinking, open mindedness to new proposals and ways of working.
20. Innovative tools in your area for the performance of your work and that of your team.
Requisitos
La persona que buscamos debe tener las siguientes cualidades:
21. Imprescindible profesionalidad, sentido del humor, mentalidad abierta, y permiso de trabajo EU.
22. Alta orientación al servicio, al cliente y a la consecución de resultados.
23. Hablar español e inglés. Cualquier otro idioma como italiano, alemán o francés se considera un plus.
24. Conocimientos y experiencia en operativa de hoteles o restauración.
25. Experiencia previa en recursos humanos.
26. Habilidad para trabajar en equipo y de forma autónoma.
27. Ser dinámico, innovador, pragmático.
The person we are looking for, must have the following qualities:
28. Professionalism and a sense of humour, open-mindedness, and an EU work permit are indispensable.
29. High orientation to service, customer and results achievement.
30. Fluent in Spanish and English. Any other language such as Italian, German or French is a plus.
31. Knowledge and experience in hotel or hospitality operations.
32. Previous experience in human resources.
33. Ability to work in a team and autonomously.
34. Be dynamic, innovative, pragmatic.