MISSIÓ:
Reportant al Secretari Tècnic, la gestió de les comptabilitats internes i externes i la gestions de fiscalitat.
Vetllar per què els processos i procediments de l’Àrea d’administració les entitats siguin eficients i compleixin amb els estàndards requerits de qualitat i eficiència, sota la direcció de la Gerencia.
FUNCIONS:
* Gestió de comptabilitats de clients de la entitat
* Assessorament fiscal a les empreses associades
* Gestió de les rendes personals durant la campanya anual
* Comptabilitat de les dues entitats.
* Control de la gestió i procediments comptables i reports mensuals a la Gerència i a la Junta.
* Coordinació interna dels processos a
* Control de compliment dels procediments administratius interns i interlocució directa amb els responsables de cada servei per tal de seguir-los i millorar-los
* Responsable del procés intern de digitalització i millora dels processos de ambdues organitzacions.
* Seguiment de nòmines, acords laborals interns i compliment de la Seguretat Social (només personal de les dues organitzacions).
FORMACIÓ I CONEIXEMENTS:
* Sòlits coneixements de comptabilitat i fiscalitat empresarial, així com de elaboració de rendes
* FP 2 en Administració o Diplomat en empresarials
* Coneixements i experiència en analítica i gestió.
* Coneixement a nivell oral i escrit de les dues llengües oficials a Catalunya.
* Domini de fulls de càlcul (Excel, Power BI, KWP
* Experiència mínima de dos anys en funcions similars millor en el mon de les associacions, gremis o col·legis professionals o entitats de serveis comptables i administratius