Si el que t’agrada són les persones i creus fermament que amb la teva feina pots ajudar al talent intern a créixer i seguir desenvolupant-se professionalment.
Aquesta oferta és per tu!
Què faràs?
La teva missió principal serà garantir la gestió i administració dels programes de compensació i beneficis de Grup Ametller Origen i assegurar que es mantinguin alineats amb les polítiques internes, la normativa vigent i les millors pràctiques del mercat, per tal que permetin captar, fidelitzar i motivar els col·laboradors/es, contribuint a l'adequada gestió del talent AO.
Com ho faràs?
* Dissenyar i administrar polítiques salarials: Actualitzar les estructures salarials, realitzar estudis de mercat i definir la política de revisió salarial anual.
* Gestionar incentius i bonificacions: Coordinar programes d'incentius i bonificacions alineats amb els objectius de l'empresa.
* Gestionar beneficis: Administrar beneficis com assegurances i bons, assegurant el compliment de les lleis laborals i les expectatives dels empleats.
* Realitzar anàlisis de compensació: Analitzar la compensació interna i externa i elaborar informes sobre tendències salarials.
* Garantir el compliment normatiu: Assegurar el compliment de la legislació laboral i mantenir-se al dia de canvis normatius.
* Proporcionar consultoria interna i reporting: Assessorar departaments interns sobre compensació i mantenir bases de dades actualitzades.
* Gestionar transversalment el departament: Impartir formació, recolzar la gestió de proveïdors i col·laborar en projectes d'Organització per millorar els processos i el funcionament del departament.
Què et farà triomfar?
* La teva experiència prèvia liderant projectes de Compensació i beneficis.
* La teva orientació pel client intern com assessor/a tant pels líders com pels col·laboradors/es, ja que seràs el/la referent en la matèria dins de la companyia.
* Maneig d'eines d'anàlisi salarial i programari de recursos humans.
* Tenir habilitats en anàlisi de dades i estadístiques.
Per què treballar Ametller Origen com a Tècnic/a en Compensació?
Un projecte en construcció: tindràs l’oportunitat de crear, iniciar i desenvolupar projectes alhora que ajudes a la pròpia construcció del departament. Viuràs en primera persona les fites que la companyia pot assolir en el futur col·laborant en el desenvolupament dels professionals implicats, encara tenim molt per fer!
Bon ambient: treballaràs amb un equip implicat on et podràs recolzar en el teu dia a dia. Tots compartim la mateixa vocació en el desenvolupament de les persones i creixement professional, és la nostra principalmotivació!
Llibertat i autonomia: tindràs la teva parcel·la d’actuació, on podràs desenvolupar tant les teves idees com coneixements, treballant de forma autònoma en el dia a dia. Et donarem total confiança i llibertat per proposar i aportar idees que ens ajudin a millorar en els projectes del departament.
Fes carrera amb nosaltres: som una empresa d’integració vertical, la qual cosa et permetrà treballar de manera transversal amb diferents àrees de negoci pròpies, com és l’àrea retail, les empreses agràries, logística i distribució, producció alimentària i estructura corporativa.
A la teva disposició teva tindràs aquests beneficis:
* Assegurança de salut amb cobertura dental
* Servei de nutrició i dietètica
* Descompte del 7% en la teva compra i accés a descomptes exclusius per Ametllerencs/ques!
I molts altres descomptes i beneficis!
I apostem per la conciliació personal i laboral:
* Horari flexible tant d’entradacom de sortida.
* Política de teletreball de 3 dies a l’oficina (Olèrdola, Barcelona o Zona Franca) i 2 dies des de casa.
Si valores tenir autonomia, tens ganes de liderar projectes i vols sumar en la millora i desenvolupament de l’equip humà d’Ametller Origen, t’estem esperant, inscriu-te ja a l’oferta!