DESCRIPCIÓ DE L’ENTITAT
Daleph és un grup d'empreses al servei de la societat, amb 30 anys de presència en el mercat, vocació internacional i clients i projectes en totes les Comunitats Autònomes. Compta amb un ampli i sòlid equip de professionals en plantilla, amb persones expertes que col·laboren de manera externa i disposa d'oficines a Barcelona, Madrid i Jerez.
En aquesta ocasió, ens trobem en la cerca d'una persona interessada a participar en projectes relacionats amb l'assessorament a empreses, anàlisis de projectes empresarials, suport a noves empreses i startups, etc. per a cobrir el lloc de CONSULTOR/A EN EMPRENEDORIA I INNOVACIÓ.
DESCRIPCIÓ DEL LLOC DE TREBALL:
Funcions:
* Redacció i elaboració de propostes de licitació per a l’administració pública:
revisió de plecs tècnics i administratius, redacció de memòries tècniques, suport a la preparació de pressupostos, etc.
* Avaluació i diagnosi de projectes empresarials.
* Assessorament a empreses i persones emprenedores.
* Impartició de formacions per a persones emprenedores i empresàries.
* Gestió d’activitats de dinamització d’incubadores i acceleradores empresarials (taules rodones, sessions de networking, jornades de captació de finançament, etc.).
* Disseny i implementació d’estratègies territorials per al foment de l’activitat empresarial i el desenvolupament de projectes innovadors.
Centre de treball:
Barcelona.
Tipus de contracte:
Indefinit.
Salari:
A definir segons experiència i habilitats de la persona candidata.
Jornada:
40 hores setmanals.
Horari:
De dilluns a divendres de 8:
00-9:
00 a 17:
30-18:
30. Divendres amb horari intensiu.
Modalitat:
Híbrida.
Incorporació:
Immediata.
REQUISITS DEL PERFIL:
* Idiomes:
català, castellà i anglès (mínim B2).
* Estudis obligatoris:
Grau universitari en ADE, econòmiques, ciències polítiques o similars.
* Estudis addicionals:
Es valorarà disposar d’un màster en matèria d’innovació.
* Experiència obligatòria:
Experiència acreditada d'almenys 2 anys treballant amb entitats públiques o privades, gestionant i/o participant en projectes vinculats a algun d'aquests àmbits:
consultoria de negoci o estratègica, emprenedoria, innovació, promoció econòmica o similars.
* Experiència addicional:
Es valorarà disposar d’experiència prèvia en consultoria de negoci a una Big Four, especialment redactant propostes de licitació per a l’administració pública.
* Eines ofimàtiques:
Office 365 o paquets de gestió ofimàtica integrada (Outlook, Teams, Excel, Word i PowerPoint), domini d’eines d’IA i gestió de Bases de Dades.
* Competències:
Excel·lents competències de comunicació oral i capacitats de redacció.
Habilitats socials i capacitat d' integrar-se i treballar en equip.
Orientació al client.
Alta capacitat d' aprenentatge.
Sentit de la responsabilitat i el compromís.
Interès pels temes socials i la igualtat d' oportunitats.
Interès per un desenvolupament professional en consultoria, amb ganes de treballar i d'integrar-se en un equip dinàmic i actiu.
Carnet de conduir.
* Què oferim?
Creixement professional i oportunitats d' aprenentatge.
Treball en projectes que generen real impacte social.
Formar part d' un equip multidisciplinari.