El nostre client, la FUNDACIÓ NOUS CIMS (www.nouscims.com), amb seu a Barcelona, és una entitat sense ànim de lucre que s'està establint ràpidament en un referent en el sector social per la seva innovació, excel·lència i compromís en les seves àrees d’actuació. La seva missió des de la seva posada en marxa és impulsar i crear projectes amb impacte transformador en la societat.
Actualment, compta amb un equip de més de 50 persones compromeses i inconformistes. Les persones que formen part de l'equip de la fundació són expertes en els seus àmbits de coneixement i la diversitat les enriqueix i les fa créixer com a grup. Les uneix la passió i la dedicació amb les quals s'enfronten al dia a dia, amb responsabilitat i iniciativa, i l'empatia cap a les altres persones. La cultura de Nous Cims és la de la innovació, amb una actitud de millora contínua
Dins de l’àrea de Benestar Emocional, el PROGRAMA KOMTÜ treballa per a la millora del benestar emocional dels infants a les escoles. Es tracta d’un programa d’acompanyament a tota la comunitat educativa que aquest curs el conformen 25 escoles d’educació infantil i primària de la xarxa pública catalana, amb més de 1067 professionals, 8348 infants i gairebé 5400 famílies. Donat el moment de creixement i consolidació del programa, actualment cerca un/a
PROJECT MANAGER - Tercer Sector / Educació
La persona que s’incorpori assumirà les següents funcions:
Sota l'orientació i la supervisió directa de la Programme Manager i la Direcció de l'Àrea de Benestar Emocional, contribuirà a assolir els objectius de l'Àrea i en concret en el programa KOMTÜ de promoció del benestar emocional amb els infants a les escoles, la persona que s'incorpori assumirà les següents funcions i tasques:
GESTIÓ I COORDINACIÓ DE PROJECTES:
· Gestionar l’equip de tècnics i els recursos assignats, conjuntament amb l’equip de gestió (Project Manager i Programme Manager).
· Participar en el disseny i desenvolupament de materials propis.
· Gestionar i fer el seguiment de les parts assignades del programa.
· Desenvolupament de plans concrets i detallats del programa, identificant-ne els objectius i establint un calendari.
· Supervisar la implementació del programa Komtü a les escoles, que es compleixin els terminis, es mantingui el pressupost i es desenvolupi segons el pla. Garantir que s’aconsegueixen els objectius marcats, proposant mesures correctores, si escau
· Participar en el desenvolupament de la fase de sostenibilitat de les escoles Komtü (seguiment puntual a les escoles, esdeveniments de la xarxa i gestió de l’espai digital).
· Fomentar una comunicació regular i efectiva amb els grups d’interès interns i externs.
· Preparar materials i informes de seguiment de projectes interns i externs amb especial èmfasis en la recollida de dades per la mesura de l'impacte.
· Ampliar la xarxa de relacions institucionals autonòmics, nacionals i internacionals del Programa Komtü.
· Posicionar el Programa Komtü com un programa d’excel·lència en el treball de la
promoció del Benestar Emocional dels infants a les escoles.
· Identificar iniciatives per a l’estratègia LAB en Benestar Emocional Infantil.
PLANIFICACIÓ I ORGANITZACIÓ:
· Participar en els processos de redacció i revisió dels mecanismes de planificació i rendició de comptes de l'Àrea de Benestar Emocional (pla estratègic, objectius anuals, revisions a mig termini, etc.).
· Contribuir a l'anàlisi i modificació de noves propostes de projectes i enllaçar-se amb les contraparts pertinents durant la fase de planificació.
· Assistir en la preparació de les presentacions de l'Àrea de Benestar Emocional per a les reunions de comitè de la Fundació i en altres reunions, fòrums i grups de treball.
· Elaborar informes breus o notes conceptuals inicials sobre qüestions tècniques i / o teòriques rellevants per al treball de l'Àrea de Benestar Emocional.
SUPORT ADMINISTRATIU I D'EQUIP GENERAL:
· Seguir, actualitzar i informar sobre informació administrativa i logística rellevant.
· Processar factures i altres informacions financeres, com ara despeses i preparar pressupostos.
· Assistir amb altres tasques d'administració generals segons sigui necessari.
INVESTIGACIÓ APLICADA:
· Recerca de models i bones pràctiques a nivell nacional i internacional.
· Recerca d'evidència científica per a l'elaboració de models d'intervenció.
PERFIL CANDIDAT/A:
Educació:
-Llicenciat/da o Graduat/da en Ciències de l’Educació, la Salut i/o Socials (Pedagogia, Psicologia, Psicopedagogia, Sociologia, Antropologia Social, Treball social) o altra titulació universitària en àmbits similars.
-Es valorarà màster o postgrau d'especialització en l'àmbit de la gestió i organització de centres educatius o entitats del tercer sector.
-Català i castellà escrits i parlats amb fluïdesa.
-Nivell d'anglès B2.
-Alt nivell de competències digitals i d’adopció de les mateixes
Experiència:
-Experiència de 4 / 5 anys en disseny, desenvolupament, administració i suport de projectes amb ONG, Fundacions, Associacions o Institucions nacionals o internacionals pertinents. Qualsevol experiència d'implementació directa addicional seria un avantatge.
-Experiència en lideratge d’equips i alta capacitat de motivar tots els membres implicats en
el projecte.
-Es valorarà coneixements i experiència relacionades amb la implementació de projectes al sector educatiu o social basats en el treball en xarxa a ecosistemes amplis i diversos.
Habilitats:
-Excel·lents habilitats de treball en equip i interpersonals.
-Habilitats comunicatives i en l'establiment de relacions en diferents nivells d'interlocució.
-Capacitat de treballar per iniciativa pròpia i obtenir resultats davant terminis ajustats amb - resultats de gran qualitat.
-Compromís, creativitat i innovació en idees i accions.
-Alta motivació i capacitat de crear entorns de treball positius i col·laboratius.
-Fortes habilitats de planificació, gestió del temps i organització personal.
-Capacitat de realitzar múltiples tasques i establir prioritats d'una manera eficient i sovint autogestionada i motivada.
-Un enfocament flexible per al treball i la capacitat de respondre a curt termini a una àmplia varietat de tasques.
-Bona comprensió dels paradigmes actuals i debats en curs sobre el suport psicosocial la promoció de la salut mental i la prevenció dels trastorns mentals en l'entorn educatiu.
-Capacitat analítica i crítica i amb un alt nivell de compromís i afany de millora a nivell personal i d'equip.
És requerirà disponibilitat de mobilitat per fer el seguiment in situ de les activitats del programa KOMTÜ.
Condicions
● Salari basat en la teva experiència i contribució.
● Treballar en un equip jove, dinàmic i obert a noves idees.
● Horari flexible.
● Possibilitat de teletreballar dos dies a partir del 2n mes.
● Pla de formació i desenvolupament.
● Altres beneficis (pla de pensions, compensació del dinar, activitats de benestar, etc)