Are you passionate about customer satisfaction?
Do you believe that customer loyalty depends on great customer service?
Then become our next Back Office Manager for Spain & Portugal (Iberia).
Position based in Mataró.
Area of Responsibilities:
* Management of a team of 14 customer care professionals.
* Lead, direct, evaluate, coach and develop the Customer Care Team Iberia.
* Regularly engage and align with local and regional stakeholders from other functions.
* Work closely together with the regional team to interpret global strategy into local actions and initiatives.
* Identify key priorities for improvement in the region using key KPI's and alignment with key business stakeholders.
* Ensure adherence to and development of global processes around key tools such as SFDC, SMAX, TALKDESK & SAP.
* Collaborate with Iberia leadership team to continuously improve processes and systems.
Commercial Partner & Order Management:
* Management of incoming Sales & Service enquiries & orders leveraging data in ERP (SAP/LN), CRM (SFDC) and Online tools (E-Comm).
* Develop knowledge of key customers, building meaningful relationships and driving trust in key competencies.
* Ensure outstanding service level.
* Pursue and drive opportunities for improvement.
* Manage the performance of the outsourced partner to ensure high level of efficiency, process improvement and customer satisfaction.
Competencies:
* Problem solving.
* Leadership.
* Customer centricity mindset.
* Communication skills.
* Fluent in Spanish and English.
* Familiar with MS Office (preferably Excel).
* ERP system / SAP & Salesforce.
* Experience in managing a team and drive engagement.
* Analytical skills.
* Business process improvement skills.
Creemos juntos un futuro más limpio.
La limpieza está cambiando. Hoy en día, la limpieza es un contribuyente clave para la salud y la seguridad, y está emergiendo un nuevo concepto de limpieza, impulsado por la tecnología y la innovación. En Nilfisk somos una fuerza impulsora en este desarrollo, y trabajamos como un solo equipo con una sola agenda, apoyándonos mutuamente en una organización emocionante y dinámica. Ser parte de Nilfisk significa tener la libertad de expresar tus ideas y hacer lo que mejor sabes hacer. Prosperarás adoptando un enfoque práctico y la motivación para llevar a la vida tus grandes ideas. En Nilfisk puedes liderar, innovar y colaborar para un futuro más limpio. ¿Estás listo para hacer un cambio?
Abrazamos la diversidad y la igualdad con un entorno de inclusión. Alentamos a todos a postularse para el puesto, independientemente de su origen, raza, etnia, religión, capacidad física o mental, género, identidad o expresión de género, orientación sexual y edad.
Preguntas frecuentes para los solicitantes de empleo:
¿Tienes preguntas sobre el proceso de contratación o similares? Visita nuestras preguntas frecuentes para los solicitantes de empleo .
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