Descrição
Nuestro colaborador es un Hotel situado en el centro de la ciudad de Granada. Están orientados al cliente, siendo realmente importante para ellos la atención al cliente y la relación con los huéspedes. Su personal es divertido y cercano, haciendo que la estancia de sus clientes sea lo mejor posible. El hotel tiene un concepto moderno y colorido que lo convierte en uno de los alojamientos con más personalidad y encanto de la ciudad. Como asistente de recepción, tendrá que involucrarse en muchas tareas diferentes, sin dejar de ser positivo y mantener una sonrisa en su rostro cuando se trate con clientes. Realmente creemos que esta será una muy buena experiencia para conocer diferentes áreas de trabajo del hotel.Nuestro colaborador es un Hotel situado en el centro de la ciudad de Granada. Están orientados al cliente, siendo realmente importante para ellos la atención al cliente y la relación con los huéspedes. Su personal es divertido y cercano, haciendo que la estancia de sus clientes sea lo mejor posible. El hotel tiene un concepto moderno y colorido que lo convierte en uno de los alojamientos con más personalidad y encanto de la ciudad. Como asistente de recepción, tendrá que involucrarse en muchas tareas diferentes, sin dejar de ser positivo y mantener una sonrisa en su rostro cuando se trate con clientes. Realmente creemos que esta será una muy buena experiencia para conocer diferentes áreas de trabajo del hotel.
Benefits:
- 300€ net per month.
- Accommodation is provided in a shared flat (mix gender flat). Students need to share a room (max 3 people in a room, only girls or only guys).
- Breakfast.
- Internet is also provided as well as living expenses as water, electricity, etc.
Funções a Desempenhar
Main tasks:
- Assist with the preparation of breakfast during the morning when it's required (only if there are some groups).
- Tidying breakfast area when it's required (only if there are some groups).
- Checking guests in and out.
- Automatic check-in management.
- Handle face-to-face inquiries from customers.
- Answering all of the calls promptly in a courteous and efficient manner.
- Basic concierge assistance.
- Planning and organizing group arrivals.
- Day to day processing and input of group reservations while following hotel reservations policy.
- Maintaining a positive selling approach to maximize yield in both occupancy and rates.
- Liaising with other departments to prepare for groups arrivals.
- Assisting the Front office with closing accounts.
- Possibility to manage and develop the company's website, social networks, communication and marketing using tools such as artificial intelligence, virtual assistance, chat bots, etc.
Requirements:
- Fluent in English and at least B1 Spanish.
- Able to provide a training agreement.
Schedule:
- Monday till Sunday, 2 days off per week.
- Two different shifts: 8-16h., 16-24h.
- 2 days per week assisting with the breakfast preparation from 8-12h. and then with Reception and Customer Management tasks.
- 3 days per week only Reception and Customer Management tasks.
Requisitos Necessários
Requirements:
- Fluent in English and at least B1 Spanish.
- Able to provide a training agreement.
Requisitos Opcionais
Send CV to: internationalrelations@spain-internship.com
Tipo de Oferta
Estágio Remunerado