Tens experiència treballant en un departament d'atenció al client? Tens coneixements o experiència en logística? Aquesta vacant t'interessarà! Des d'Adecco estem cercant un perfil d'Atenció al Client (Customer Service) per a una important empresa del sector logístic ubicada a les rodalies d'Olot.
La persona seleccionada serà responsable de gestionar i supervisar el flux diari dels nostres transports, atenent incidències i mantenint una comunicació fluida amb clients, proveïdors i conductors, garantint sempre l'eficiència i la satisfacció del client.
Funcions principals:
1. Control i resolució d'incidències relacionades amb el transport (retards, errors, etc.)
2. Gestió amb clients, proveïdors i conductors per coordinar tots els enviaments.
3. Gestió del calendari i horari de càrreges i descàrregues, reprogramant segons necessitats.
4. Tasques administratives relacionades amb el lloc de treball.
Requisits:
1. Indispensable bon nivell d'anglès i/o francès (B2). Valorables altres idiomes com alemany i/o italià.
2. Molt valorable experiència prèvia en logística o llocs de treball similars.
3. Domini de la informàtica (Microsoft Office i correu electrònic).
4. Habilitats comunicatives i capacitat per gestionar incidències sota pressió.
Beneficis:
1. Contracte estable directament a través de l'empresa.
2. Jornada laboral de dilluns a divendres amb horari flexible (entrada entre les 8-9h i sortida entre les 17-18h).
3. Salari competitiu en funció d'experiència i perfil.
#J-18808-Ljbffr