Lloc de treball : COORDINADOR / A D’INFERMERIA DE L’ÀMBIT DE SALUT MENTAL
Funcions i tasques principals :
1. Col-laborar amb sots-direcció / direcció d’àmbit en el seguiment dels objectius de la unitat / área / àmbit, seguint les línies estratègiques marcades per l’organització.
2. Informar i transmetre a l’equip les decisions i estratègies de la direcció.
3. Reportar assíduament a la direcció la situació de l’área gestionada.
4. Donar suport a la direcció d’àmbit / direcció infermeria en totes aquelles situacions que ho requereixin.
5. Establir canals de comunicació / informació clars i ben definits entre els professionals i els professionals-comandaments immediats.
6. Facilitar la comunicació entre els professionals de les diferents disciplines.
7. Fomentar una integració adequada del personal de nova incorporació tutoritzada per professionals experts.
8. Col-laborar en la planificació i organització del personal al seu càrrec.
9. Vetllar per una correcta adequació i distribució de RR HH segons les activitats assignades a cada unitat, optimitzant els recursos existents.
10. Vetllar per l’assoliment de les competències requerides als professionals.
11. Identificar necessitats de salut amb una visió integral centrades en la persona.
12. Vetllar per la qualitat de les cures infermeres, fent seguiment dels indicadors i col-laborar en l’avaluació dels resultats.
13. Vetllar per l’aplicació dels estàndards de seguretat del pacient.
14. Vetllar per que els professionals tinguin els recursos materials necessaris i en estat òptim per desenvolupar la seva tasca assistencial.
15. Participar en reunions de les unitats / serveis / àmbits.
16. Participar en comitès i comissions assignades.
17. Participar en la seva implementació i seguiment de nous procediments o protocols.
18. Donar suport i continuïtat als projectes dels serveis o àmbits, fent-los extensius a la resta de professionals o serveis.
19. Aportar suggeriments de millora assistencial a l’organització.
20. Establir i facilitar eines per la millora continua dels professionals.
21. Vetllar per l’aplicació del procediments generals de la qualitat del CST.
22. Vetllar per la continuïtat assistencial del procés integrant els diferents nívells d’atenció.
23. Mobilitat en tots els dispositius de Salut Mental però amb especial dedicació a l’hospitalització convencional.
24. Col-laborar en la planificació de les accions formatives de l’organització seguint les línies estratègiques de l’organització.
25. Potenciar la formació contínua dels professionals pel manteniment o adquisició de competències.
26. Recolzar als professionals en la formació als estudiants en pràctiques.
27. Fomentar una integració adequada dels estudiants en pràctiques tutoritzada per professionals experts.
28. Donar suport a projectes de recerca que es desenvolupin al CST.
29. Fomentar la implicació dels professionals en la participació de projectes de recerca i grups de treball de millora assistencial.
Altres dades d'interès :
1. Tipus de relació : Si la persona seleccionada no forma part de la plantilla del CST serà contractada per plaça vacant fins a convocatòria pública del lloc de treball en l’Oferta Pública d’Ocupació per a l’estabilització de la plantilla. Altrament, si la persona seleccionada ja forma part de la plantilla del CST s’incorporarà mitjançant un canvi de comesa al lloc de comandament convocat i mantindrà la seva relació contractual actual amb el CST.
2. Les persones interessades a participar en aquesta convocatòria i ocupar el lloc convocat, hauran de presentar el seu currículum vitae actualitzat tot separant els apartats de : 1. mèrits acadèmics, 2. mèrits professionals amb indicació dels serveis prestats, 3. mèrits de formació, docència i recerca.
Condicions econòmiques i laborals :
Formació especifica en Salut Mental
Competències personals :
1. Identificació amb l’Organització
2. Organització i planificació
3. Orientació a la persona
4. Conducció d’equips
5. Orientació a resultats
6. Autogestió d’emocions
7. Confiança en les pròpies capacitats.
8. Gestió del canvi
9. Lideratge i desenvolupament de persones
10. Treball en equip, col-laboració i cooperació
11. Comunicació i relacions interpersonals
12. Acreditar una experiència mínima de 5 anys en l’àmbit.
#J-18808-Ljbffr