Des de Marlex Human Capital, estem col·laborant amb una important empresa ubicada a Girona centre, dedicada a la gestió d'espais de coworking així com l'organització i control d'esdeveniments, que busca incorporar al seu equip UN/A RECEPCIONISTA.
Quina serà la teva missió a l'empresa?
En dependència de la persona responsable del departament d'administració, els teus principals reptes i responsabilitats a desenvolupar seran:
* Acollir, atendre i acomiadar als clients i col·laboradors, tan telefònica com presencialment.
* Ocupar-se de les diferents gestions operatives.
* Ensenyar les instal·lacions i explicar els diferents serveis que ofereix l'empresa.
* Proporcionar el servei i l'atenció al client en la recepció.
* Control exhaustiu de l'estat de les oficines i les necessitats dels clients.
Al perfil seleccionat se li ofereix:
* Estabilitat contractual. Incorporació directa per empresa.
* Oportunitat de desenvolupar un rol dinàmic i en constant aprenentatge.
* Formar part d'un projecte emprenedor a Girona.
* Horari: 1/2 jornada de tardes fins a les 21h i dissabtes de 9h a 14h.
Requisits:
* Ets una persona resolutiva, implicada, organitzada i amb habilitats comunicatives.
* Disposes d'una experiència mínima de 2 anys desenvolupant tasques similars.
* Tens una clara orientació a client i un perfil proactiu.
* Comptes amb un nivell alt d'Anglès (mínim B2).
* Disposes de residència a Girona.
#J-18808-Ljbffr