Supervisar i coordinar la gestió i organització del magatzem, procurant reduir al mínim els costos del mateix - espai, personal, manipulació, material obsolet i oportunitat – a la vegada que es garanteix el flux necessari de provisions que permeti adaptar-se a la variabilitat de la demanda.
Responsabilitats:
* Realitzar el seguiment de l’inventari de magatzem, controlant els marges dels estocs de seguretat (de matèria prima).
* Organitzar la distribució física dels productes emmagatzemats, establint els processos necessaris per a garantir la seva òptima rotació (gestionar ubicacions i referències).
* Controlar els terminis de servei al client, minimitzant els temps d’espera i transports.
* Realitzar les operacions de càrrega, descàrrega i condicionament dels productes dins del magatzem.
* Recepcionar les comandes dels proveïdors.
* Preparar les comandes internes i organitzar les expedicions.
* Gestionar els residus.
Requisits:
* Es valorarà positivament disposar de formació relacionada amb operacions / logística.
* Ofimàtica avançada. Coneixements d’entorn ERP.
* Català i castellà parlats i escrits correctament.
* Experiència en tasques similars.
* Lloc de treball estable.
* Incorporació en empresa en expansió.
* Salari negociable en funció perfil candidat / a.
* Horari de dilluns a divendres de 7.00h a 15.00h.
#J-18808-Ljbffr