Per a una empresa del sector de la consultoria administrativa i fiscal situada al Baix Empordà necessitem incorporar un / a Tècnic fiscal / comptable sènior per reforçar el departament de comptabilitat.
Principals tasques i funcions del lloc de treball :
* Realitzar la comptabilitat financera i fiscal, incloent-hi la gestió de l’elaboració d’impostos, balanços, i declaracions fiscals.
* Elaboració i presentació d’impostos (IVA, IRPF, Impost de Societats, etc.) i suport en informes financers.
* Analitzar i resoldre qüestions fiscals i comptables amb un enfocament crític.
* Assessorar els clients en matèria fiscal i comptable, aportant solucions eficients i ajustades a les seves necessitats.
* Realitzar la gestió de la documentació administrativa.
* Revisió de la feina de l’equip comptable.
Es requereix :
* Pensament crític i capacitat d’anàlisi per resoldre problemes complexos de forma autònoma.
* Agilitat i rapidesa en la resolució d’incidències.
* Dinamisme, autonomia i orientat a la millora contínua.
* Bona organització i habilitat per treballar seguint el calendari fiscal / comptable.
S’ofereix :
* Incorporació a una empresa dinàmica i en ple creixement dins del sector fiscal i comptable.
* Un ambient de treball estimulant amb possibilitats de desenvolupament professional.
* Retribució competitiva en funció de l’experiència i competències.
Experiència requerida :
* Mínim 5 anys d’experiència en un lloc similar, preferentment en el sector financer.
* Experiència en la preparació de declaracions fiscals trimestrals.
Formació requerida :
* Grau universitari en ADE, Economia, o similar.
* Formació específica en fiscalitat i comptabilitat.
Idiomes requerits :
* Català : nadiu o bilingüe
* Espanyol : nadiu o bilingüe
* Francès : nivell avançat.
Requisits valorables
* Coneixements en programes de comptabilitat com A3.
* Capacitat per treballar en equip i bona comunicació amb clients.
* Actitud proactiva i voluntat de créixer dins de l’organització
* Valorable nivell intermedi d’anglès.
#J-18808-Ljbffr