Per important empresa de distribució alimentària ubicada al Ripollès, cerquem un/a director/a d'operacions (COO) que, en dependència directa de gerència, serà el màxim responsable dels departaments de logística, magatzem i aprovisionament, tant del centre principal distribuïdor, com de les seves diferents delegacions.
Entre les seves principals funcions, destaquem:
- Supervisar el departament de logística, portar el control de la planificació, així com la negociació dels plans de transport i l'avaluació de l'eficiència de les agències de transport.
- Coordinar i supervisar l'execució dels processos, des de l'arribada de la mercaderia, fins a la sortida d'aquesta, donant compliment als requeriments de direcció i dels clients.
- Portar el control dels magatzems de les diverses delegacions, així com la supervisió de l'inventariat i el control d'estoc.
- Supervisar el departament d'aprovisionament, controlant la planificació d'acord amb els històrics i la capacitat de distribució disponible per cada centre, garantint la traçabilitat dels productes.
- Gestió i optimització dels recursos i els processos d'acord als criteris de qualitat, servei al client i eficàcia i eficiència.
- Seguiment i disseny de KPI's, elaborant informes d'àrea, detectant possibles millores i proposant canvis que puguin contribuir a la consecució dels objectius empresarials.
S'ofereix:
- Incorporació immediata i estabilitat professional en empresa familiar, amb una gran projecció de creixement.
- Condicions salarials d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats, amb una part fixa i una part variable.
- Formació inicial i contínua en producte i servei.
- Excel·lent ambient laboral en empresa amb escassa rotació professional.
Experiència requerida:
- Experiència desenvolupant tasques en posicions similars pel sector logístic i/o alimentari.
Formació requerida
- Es valorarà molt positivament formació en logística, MBA, Supply Chain, etc.
Idiomes:
Castellano:
Natiu
Català:
Molt valorable
Inglés:
Molt valorable
Requisits valorables:
- Coneixements avançats en ERP. (SAP, JDE, Navision, Sage,...)
- Usuari avançat de Microsoft Excel i/o eines de BI.
- Experiència implantant sistemes de Millora Continua, Sistemes Lean, 5S, etc.
- Capacitat para gestionar i motivar equipo de treball.
- Capacitat d'anàlisis de dades, orientació a la productivitat i a la millora continua.