Descripción:
Consultoria de software precisa incorporar un/a Auxiliar administratiu/va dpt. comercial.
Funciones:
* Tasques de centraleta / Atenció al client (català / castellà).
* Resolució de dubtes, incidències, etc. a través de correu electrònic i telefònicament. Derivació a altres departaments.
* Gestió logística
* Control d'estoc i inventaris
* Control i seguiment de comandes
* Elaborar i fer seguiment de pressupostos
* Elaboració de Newsletters
* Entrada de dades al sistema informàtic de gestió.
* Tasques de suport administratiu generals a altres departaments.
Requisitos:
* Coneixements d'ofimàtica.
* Domini del català i castellà.
* Formació CFGS en Administració i /o Administració i Finances
* Experiència mínima de 2 anys en la realització de tasques administratives.
* Cerquem una persona amb caràcter dinàmic, resolutiva i amb capacitat de treballar en equip, que disposi d'habilitats comunicatives, tant amb l'equip de treball com amb clients i proveïdors.
Se ofrece:
* Incorporació immediata
* Salari segons conveni
* Jornada de 09:00 a 13:00 de dilluns a divendres.
#J-18808-Ljbffr