El nostre client és una empresa asseguradora especialitzada en assegurances de salut i accidents. Amb un model cooperatiu únic en el sector, combina una visió social de la medicina amb un fort compromís amb la sostenibilitat, la qualitat assistencial i el benestar dels professionals. Opera sota els estàndards regulatoris més exigents, incloent-hi el marc de Solvència II, i forma part d’un grup assegurador consolidat. Responsabilitats Executar el Pla Anual d’Auditoria Interna: planificació, treball de camp i elaboració d’informes. Realitzar el seguiment de recomanacions i verificar la implementació d’accions correctores. Vetllar pel compliment normatiu, tant intern com extern (Solvència II, control intern, etc.). Donar suport en la identificació i mitigació de riscos conjuntament amb les funcions de Control de Riscos i Compliment Normatiu. Col·laborar amb les diferents àrees en la millora de processos i controls interns. Participar en l’elaboració del Pla Anual d’Auditoria Interna. Presentar conclusions a la Comissió d’Auditoria i mantenir una comunicació fluïda amb les àrees auditades. Requisits Titulació en ADE, Economia, Ciències Actuarials o similar. Mínim de 5 anys d’experiència en auditoria interna o externa, idealment en el sector assegurador o en entorns regulats. Coneixements sòlids del Pla Comptable d’Entitats Asseguradores (no vida, i valorable vida), normativa comptable i Solvència II. Es valorarà formació de postgrau (Auditoria, Direcció Financera) i certificació CIA. Valorada experiència en IFRS17, sostenibilitat i DORA. Nivell alt de català i castellà; anglès valorable. Usuari avançat de MS Office. Es valorarà experiència en eines de BI (p. ex. Tableau) i coneixements en auditoria informàtica. Competències Visió analítica i capacitat d’avaluació de riscos. Habilitat per redactar informes tècnics i comunicar les troballes amb claredat. Autonomia, proactivitat i orientació a resultats. Ètica professional i sentit de la confidencialitat. Capacitat per treballar en equip i generar relacions constructives amb interlocutors diversos. Bon nivell d’organització, planificació i priorització.