Parlem és l’operadora de telecomunicacions nascuda a Catalunya que ofereix serveis integrals de mòbil, Internet, fix i televisió i que aspira a donar servei als seus clients a qualsevol racó del món, tant a Particulars com a Empreses.Actualment estem buscant un/a Tècnic/a de qualitat de call center per incorporar-se al departament d'operacionsQuines seran les teves responsabilitats?Control de l'Atenció al client: Supervisar les trucades del servei d’atenció al client per garantir la qualitat del servei, detectar àrees de millora, i assegurar que es respectin els protocols d’atenció al client.Control de qualitat de processos: Implementar i revisar sistemes de control per assegurar que els serveis proporcionats pel call center compleixen els estàndards establerts.Suport en tasques administratives: Suport administratiu al departament de SAC i operacions, gestionant documentació, seguiment d’incidències, i arxiu de dades.Què esperem de tu?Que tinguis un grau superior en administració o similar.Que tinguis experiència prèvia en una posició realitzant tasques similars o amb experiència en control de qualitat i processos.Que tinguis habilitats per analitzar dades de campanyes i prendre decisions basades en aquestes dades.Que siguis una persona proactiva amb capacitat de prendre decisions i optimitzar processos.Orientat a resultats i capacitat per treballar en un entorn dinàmic i ràpid.Per què Grup Parlem?Ambient de treball jove i dinàmic.Flexibilitat horària d’entrada i sortida.Teletreball en model híbrid.Targeta de retribució flexible (cobee).Jornada intensiva a l’estiu.Festa el dia del teu aniversari.Bonus semestral segons assoliment d’objectius.Jornada de 37,5h.