Crear una alerta de empleo para esta búsqueda
Secretario de Litigios • Ciudad Real
Descripción del trabajo:
Misión del puesto: Garantir l’assoliment de les necessitats de compra i serveis transversals o compartits per diferents unitats del Grup de manera continuada, amb eficiència de recursos i cercant l’oferta més avantatjosa, des de la identificació de la necessitat fins a la finalització del contracte (excel·lència en el servei).
Funciones del puesto:
1. Responsabilitat sobre les compres de subministres, consumibles i serveis de l’entitat.
2. Definir necessitats de compres i donar resposta als caps de departaments.
3. Negociació i tancament de contractes.
4. Recerca de nous proveïdors.
5. Millora dels processos de compra.
6. Responsabilitat sobre els serveis generals.
7. Responsabilitat i gestió sobre l’equip al seu càrrec.
Requeriments:
1. Llicenciatura o Grau en ADE, Economia, Empresarials o similars.
2. Experiència en compres i/o serveis generals, en empreses grans i complexes.
3. Imprescindible coneixement de la llei de contractació pública.
4. Coneixements i experiència en analítica i gestió.
5. Coneixement a nivell oral i escrit de les dues llengües oficials a Catalunya.
6. Valorable coneixement d’altres llengües i coneixement de cartera de proveïdors.
7. Experiència mínima demostrable i documentada de 5 anys en un departament de compres de les que al menys 2 hagin estat en el sector públic.
8. Experiència demostrable en gestió d’equips.
#J-18808-Ljbffr