Requerim un/a professional amb estudis superiors, diplomat/a en secretariat, empresarials, turisme o equiparable.
Experiència 3-5 anys en un lloc similar.
Excel·lent nivell de comunicació oral i escrita (català - castellà) i anglès (Nivell first).
Valorem el coneixement d'altres idiomes.
Alta capacitat d'organització, planificació i gestió.
Alt sentit de la responsabilitat, compromís, integritat i discreció.
Domini d'eines informàtiques (Word, Excel, PowerPoint, correu i altres de gestió documental).
Funcions:
En dependència directa del Director i President de la companyia, les seves funcions principals seran:
* Gestió de les agendes del President i de la Direcció
* Gestió de les reunions de Direcció: convocatòria, preparació de documentació, qüestions operatives, etc.
* Centraleta i correu electrònic de la companyia
* Filtratge de trucades, mailing, correspondència i recepció de visites
* Organització de viatges (reserves d'hotels, transport, restaurants, etc.) per l'organització.
* Relacions amb advocats, notaris, i altres organismes en nom de la Direcció General
* Gestió i custòdia d'arxius, escriptures, documentació oficial.
* Gestió de determinats proveïdors de materials i serveis generals per a l'organització
* Suport als departaments d'Administració i Màrqueting
#J-18808-Ljbffr