PROGRAMA PRIMERA EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL EN LES ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES. (Ref.28193)
Requisits de les persones destinatàries:
1. Desocupades inscrites com a demandants d'ocupació en el Servei Públic d'Ocupació de Catalunya (SOC)
2. Joves menors de 30 anys
3. Estar en possessió d'un títol universitari o màster professional del qual no hagin transcorregut més de 3 anys (o 5 en el cas de persones amb certificat de discapacitat) des de la seva obtenció.
4. Estar amb possessió de titulació universitària de grau en Administració i Direcció d'Empreses (ADE) o formació professional de grau mig en Gestió Administrativa o superior en Administració i Finances o similar.
5. Coneixements: paquet Microsoft Office (Excel) i SAP BO.
Complir amb els requisits per a formalitzar un contracte formatiu per a la pràctica professional.
REQUISITS VALORABLES:
1. Discapacitat reconeguda i acreditable igual o superior al 33 %, sempre que la discapacitat sigui compatible amb l'acompliment de les funcions del lloc.
CONDICIONS LABORALS:
1. Contracte temporal de 12 mesos
2. Modalitat de treball presencial / teletreball
3. Jornada complerta
4. Sou brut mensual 1386 €
Suport en les següents tasques:
1. Control i inventari actiu i patrimoni del centre.
2. Elaborar la documentació de les ordres de compra per a la comptabilitat (albarà, factures...).
3. Manteniment i actualització de bases de dades i registre de dades (addicions de contactes comercials, articles de compra...).
4. Gestió de bases de dades entre les aplicacions de compres i el programa de comptabilitat.
5. Gestió de comandes de tancament d'any (provisions, reclamacions,...).
Responsable, metòdic, capaç de treballar en equip, bones habilitats interpersonals amb els companys i usuaris del centre i organitzat.
#J-18808-Ljbffr