ERREKAk bere marka indartzen jarraitzeko, Marketing eta Komunikazio arduradun bat behar du.
Berrikuntzako Zuzendariaren ardurapean, enpresaren marketing-estrategia planifikatu eta gauzatzeaz arduratuko da, gure marka ezagutaraziz, merkatuan presentzia handitzeko eta salmentak hazten laguntzeko.
Pertsona proaktiboa, emaitzetara zuzentzen dena eta estrategikoa denaren bila gabiltza, Zerbitzu Zentraleko zein Errekako lau negozioetako pertsonekin eta baliabideekin lerrokatzeko gai dena.
Zeintzuk dira lanpostuan beteko diren funtzioak?
MARKETING ESTRATEGIAREN GARAPENA
* Urteko marketin-plana sortu eta ezartzea, enpresaren helburuekin bat etorriz.
* Lead-ak sortzeko eta bezeroak leialtzeko estrategiak ezartzea.
* Markaren irudia indartzea negozio eta talde bakoitzaren testuinguruan.
MERKATUKO INTELIGENTZIA-DINAMIKA BATEN EZARPENA
* Errekak zein merkatutan jarduten duen eta etorkizunean zein merkatutan jardun dezakeen aztertzea eta dimentsionatzea.
* Errekak tratatzen dituen merkatuak analizatzea eta etorkizunean lan egin dezakeen merkatuetara dimensionatzea.
* Lehiakide nagusien benchmarkinga definitzea, haien indargune eta ahuleziak, portfolia (produktu eta zerbitzuak), haien merkatuko posizionamentua eta empresa estrategia analizatuz.
* Hazteko joerak eta aukerak identifikatzea.
PRESENTZIA DIGITALA ETA EDUKI BERRIAREN SORRERA
* Eduki erakargarri eta garrantzitsua sortzea (blogak, sareak, bideoak, newsletterrak, etab.).
* SEO, SEM eta edukien marketineko estrategiak gidatzea.
* Errekaren web presentzia birdefinitzen eta bezeroarekin eragina duten gainontzeko tresnen inguruko hausnarketan parte hartzea.
PUBLIZITATE ETA KOMUNIKAZIO ESTRATEGIAK DEFINITZEA:
* Negozioei online eta offline kanaletako kanpainak diseinatzen laguntzea (publizitate digitala, sare sozialak, bitarteko inprimatuak, etab.).
* Bezeroarekiko eta Erreka taldearekiko dauzkagun kontaktuko arlo guztietan, koherentzia mezuak eta nortasun bisuala ziurtatzea, diseinu grafikoko zerbitzu bat erakundearen esku ezarriz.
ERREKA está en búsqueda de un/a responsable de Marketing y Comunicación para seguir reforzando su marca.
Bajo la responsabilidad del Director de Innovación, se encargará de planificar y ejecutar la estrategia de marketing de la empresa, dando a conocer nuestra marca, aumentando su presencia en el mercado y contribuyendo al crecimiento de las ventas.
Buscamos a una persona proactiva, que se dirija a resultados y que sea estratégica, capaz de alinearse con las personas de Servicios Centrales como con los cuatro negocios de Erreka.
¿Cuáles son las funciones que se van a desempeñar en el puesto?
DESARROLLO DE ESTRATEGIA DE MARKETING
* Crear e implementar el plan de marketing anual, alineado con los objetivos de la empresa.
* Establecer estrategias de generación de leads y fidelización de clientes.
* Reforzar la imagen de marca en el contexto de cada uno de los negocios y como grupo.
ESTABLECER UNA DINÁMICA DE INTELIGENCIA DE MERCADO:
* Analizar y dimensionar los mercados en los que opera Erreka y en los que podría operar en el futuro.
* Benchmarking de los principales competidores que nos permita entender sus principales fortalezas y debilidades, portfolio (productos y servicios), su posición en el mercado y estrategias empresariales.
* Identificar tendencias y oportunidades de crecimiento.
GENERAR PRESENCIA DIGITAL Y GENERACIÓN DE CONTENIDO:
* Supervisar la creación de contenido atractivo y relevante (blogs, redes, videos, newsletters, etc.).
* Liderar estrategias de SEO, SEM y marketing de contenidos.
* Liderar la redefinición de la presencia web de Erreka y participar en la reflexión de su conexión con el resto de herramientas de interacción con el cliente.
DEFINIR ESTRATEGIAS DE PUBLICIDAD Y COMUNICACIÓN:
* Apoyar a los negocios en el diseño de campañas en canales online y offline (publicidad digital, redes sociales, medios impresos, etc.).
* Asegurar la coherencia del mensaje y la identidad visual en todos los puntos de contacto con el cliente y a nivel de grupo, estableciendo un servicio de diseño gráfico a disposición de la organización.
Requisitos:
Prestakuntza akademikoa:
* Marketineko unibertsitate-titulua. Marketin Digitaleko edo Merkataritza Zuzendaritzako graduondoa baloratuko da.
Esperientzia:
* Gutxienez 3 urteko esperientzia marketin-arloetan, hauetatik 2 urtez lidergotza posizio batean egonik.
Ezagutza espezifikoak:
* Marketin digitala (SEO/SEM, sare sozialak, email marketina, web analitika).
* Analisi-tresnak (Google Analytics, CRM (HubSpot, Salesforce, etab.).
* Marka- eta posizionamendu-estrategia.
* Aurrekontuak garatzea eta Inbertsioaren Itzuleraren maneiatzea.
Trebetasunak:
* Lidergoa eta taldeen kudeaketa.
* Emaitzetara bideratutako pentsamendu estrategikoa.
* Komunikatzeko eta negoziatzeko dohainak.
* Berritzeko eta aldaketetara egokitzeko gaitasuna.
* Proaktibitatea, arazoak konpontzea eta antolamendua.
Formación académica:
* Título universitario en Marketing. Se valorará posgrado en Marketing Digital o Dirección Comercial.
Experiencia profesional:
* Mínimo de 3 años de experiencia en áreas de marketing, con al menos 2 años en una posición de liderazgo.
Conocimientos específicos:
* Marketing digital (SEO/SEM, redes sociales, email marketing, analítica web).
* Herramientas de análisis (Google Analytics, CRM como HubSpot, Salesforce, etc.).
* Estrategia de marca y posicionamiento.
* Desarrollo de presupuestos y manejo de ROI.
Habilidades:
* Liderazgo y gestión de equipos.
* Pensamiento estratégico y orientado a resultados.
* Excelentes dotes de comunicación y negociación.
* Capacidad de innovación y adaptación a cambios.
* Proactividad, resolución de problemas y organización.
#J-18808-Ljbffr