Des d'ESTEBA SERVEIS ADMINISTRATIUS, empresa dedicada a donar serveis centralitzats de gestió administrativa als diferents magatzems de Fusta, Ferreteria i botigues de Bricolatge de les marques comercials ESTEBA i FESMÉS, cerquem un/a ADMINISTRATIU/VA COMPTABLE per incorporar al nostre departament d'administració i finances.
Si ets una persona implicada a la feina, organitzada, i t'agrada el dinamisme segur que encaixaràs amb nosaltres. Ens agradaria conèixer-te.
Què t’oferim?
1. Formació a càrrec de l'empresa, per poder desenvolupar-te internament i que rebis la informació que necessites per l'adaptació al lloc de treball.
2. Incorporació a un projecte estable.
3. Bon ambient de treball, ja que és important que et sentis com a casa.
4. Descompte del 10% en compres de la marca Fes Mes Bricolatge.
Requerits:
1. Cicle Formatiu Grau Superior d'Administració i Gestió o Grau en Comptabilitat i Finances.
2. Coneixements de SAP o ERP.
3. Coneixements d'Excel.
4. Català, castellà avançat.
5. Disposar de vehicle propi.
Tasques:
1. Comptabilització de factures de proveïdors (SAP).
2. Seguiment i reclamació d'incidències a proveïdors.
3. Preparació remeses transferència/confirming per pagaments a proveïdors.
4. Suport en altres tasques administratives diverses (facturació, comptabilització i compensació de diverses de despeses, conciliació bancària, organització i gestió d'arxiu).
Valorable:
1. Grau en Administració i Direcció d'Empreses.
2. Estudis en econòmiques.
3. Experiència prèvia de 2 a 5 anys en comptabilitat de proveïdors.
4. Coneixements o experiència en conciliació bancària.
Condicions:
1. Salari: Segons vàlua.
2. Horari: Jornada completa, en horari altern de 8 a 17 hores o de 9 a 18 hores, amb una hora per dinar (possibilitat de fraccionar aquesta hora en esmorzar i dinar). Horari d'Agost intensiu de 7 a 15h.
3. Tipo de puesto: Jornada completa, Contrato indefinido.
4. Salario: 22.000,00€-25.000,00€ al año.
5. Horario: De lunes a viernes, Jornada partida.
Preguntes per la sol·licitud:
1. On vius actualment?
2. Quines són les teves expectatives salarials, en brut anual?
3. Explica breument la teva experiència en les tasques descrites a l'oferta.
4. Quants anys d'experiència tens realitzant impostos?
5. Si tens experiència en SAP (ERP), amb quins mòduls has treballat?
Experiència:
1. Conciliació bancària: 2 anys (Obligatori).
2. Tasques de comptabilitat de proveïdors?: 2 anys (Desirable).
3. Quants anys d'experiència tens realitzant confirmmings?: 2 anys (Obligatori).
Llicència/Certificació:
1. Carnet de conduir B (Obligatori).
Ubicació del treball:
Empleo presencial.
#J-18808-Ljbffr