Es precisa la incorporació d'una persona per tasques de comptabilitat o marketing.
Aquesta feina també inclou una part d'administrativa que comprèn aquestes tasques:
* Atendre les trucades, visites i correspondència dels clients del centre.
* Tasques de comptabilitat.
* Altres tasques auxiliars administratives.
Requisits:
Busquem una persona que tingui bases de publicitat, marketing, gestió o economia. La feina assignada variarà segons la formació de la persona. Tot i així, busquem una persona proactiva, creativa en quant a idees, amb moltes ganes d'aprendre i amb do de gents.
L'horari serà rotatiu en aquest format:
1. 1 setmana horari matins: 8 a 14.
2. 1 setmana tardes: 14 a 20.
I així viceversa.
Assegurem molt bon ambient i treball en equip.
Idiomes:
Català i castellà, parlats i escrits.
Anglès (molt valorable).
Imprescindible viure a Girona.
Tipo de puesto: Media jornada
Horas previstes: 30 a la setmana
Horario:
* De lunes a viernes
* Turno de mañana
* Turno de tarda
* Turno rotatiu
Ubicación del trabajo: Empleo presencial
#J-18808-Ljbffr