Ets una persona amb gran passió per les finances i la comptabilitat? Tens experiència i estàs buscant una nova oportunitat professional a Andorra? Si és així, volem conèixer-te!
Principals Responsabilitats:
1. Gestionar i supervisar els processos de pressupost i previsió, assegurant la seva precisió i pertinència.
2. Desenvolupar i monitoritzar les projeccions de flux d'efectiu, garantint la salut financera de l'empresa.
3. Formular plans de negoci estratègics i a llarg termini, impulsant el creixement i l'estabilitat de l'empresa.
4. Preparar comptes de cap d'any i facilitar tancaments financers mensuals, mantenint la transparència i la precisió financera.
5. Generar informes financers detallats i crear presentacions per al Consell d'Administració i socis.
6. Aprofundir en la normativa fiscal andorrana per assegurar el compliment legal.
7. Desenvolupar estratègies per optimitzar la rendibilitat i mitigar riscos financers.
8. Proporcionar anàlisis financeres per a inversions de capital, decisions de preus i negociacions de contractes.
9. Buscar i assegurar noves fonts de finançament per a les instal·lacions de deute de l'empresa.
10. Comunicar coneixements financers als grups d'interès i col·laborar amb equips interfuncionals per assolir objectius financers.
11. Supervisar les operacions financeres de les societats filials.
12. Liderar i mentoritzar un equip de professionals de les finances, establint les millors pràctiques.
Experiència Requerida:
1. Grau en Finances, Comptabilitat o Administració d'Empreses.
2. Mínim 4 anys d'experiència rellevant.
3. Capacitat i gran competència en els fonaments de la comptabilitat.
4. Experiència en la gestió i desenvolupament d'equips financers.
5. Domini d'Excel i PowerPoint.
6. Excel·lents habilitats comunicatives en anglès.
Competències Clau:
1. Adaptabilitat per prosperar en entorns de treball dinàmics.
2. Automotivat, diligent i proactiu, amb un fort impuls per aconseguir resultats.
3. Orientat al detall amb fortes habilitats organitzatives.
4. Jugador d'equip, capaç de treballar de manera independent.
5. Solucionador de problemes amb una mentalitat resolutiva.
6. Capacitats excepcionals interpersonals i de comunicació, capaç de construir relacions amb els principals grups d'interès, navegant reptes i fomentant el canvi.
Condicions:
1. Inici: Incorporació immediata.
2. Contracte permanent i a temps complet.
3. Horari de treball: 8 hores diàries.
4. Ubicació: Andorra.
Si estàs preparat per assumir un rol clau en el nostre equip financer i contribuir al creixement de la nostra empresa, envia'ns el teu currículum i uneix-te a nosaltres en aquesta emocionant aventura professional!
Tipo de puesto: Jornada completa, Contrato indefinido
Sueldo: A partir de 3
#J-18808-Ljbffr