ERREKAk bere marka indartzen jarraitzeko, Marketing eta Komunikazio arduradun bat behar du.
Berrikuntzako Zuzendariaren ardurapean, enpresaren marketing-estrategia planifikatu eta gauzatzeaz arduratuko da, gure marka ezagutaraziz, merkatuan presentzia handitzeko eta salmentak hazten laguntzeko.
Pertsona proaktiboa, emaitzetara zuzentzen dena eta estrategikoa denaren bila gabiltza, Zerbitzu Zentraleko zein Errekako lau negozioetako pertsonekin eta baliabideekin lerrokatzeko gai dena.
Zeintzuk dira lanpostuan beteko diren funtzioak?
MARKETING ESTRATEGIAREN GARAPENA
* Urteko marketin-plana sortu eta ezartzea, enpresaren helburuekin bat etorriz.
* Lead-ak sortzeko eta bezeroak leialtzeko estrategiak ezartzea.
* Markaren irudia indartzea negozio eta talde bakoitzaren testuinguruan.
MERKATUKO INTELIGENTZIA-DINAMIKA BATEN EZARPENA
* Errekak zein merkatutan jarduten duen eta etorkizunean zein merkatutan jardun dezakeen aztertzea eta dimentsionatzea.
* Lehiakide nagusien benchmarkinga definitzea, haien indargune eta ahuleziak, portfolia (produktu eta zerbitzuak), haien merkatuko posizionamentua eta empresa estrategia analizatuz.
* Hazteko joerak eta aukerak identifikatzea.
PRESENTZIA DIGITALA ETA EDUKI BERRIAREN SORRERA
* Eduki erakargarri eta garrantzitsua sortzea (blogak, sareak, bideoak, newsletterrak, etab.).
* SEO, SEM eta edukien marketineko estrategiak gidatzea.
* Errekaren web presentzia birdefinitzen eta bezeroarekin eragina duten gainontzeko tresnen inguruko hausnarketan parte hartzea.
PUBLIZITATE ETA KOMUNIKAZIO ESTRATEGIAK DEFINITZEA:
* Negozioei online eta offline kanaletako kanpainak diseinatzen laguntzea (publizitate digitala, sare sozialak, bitarteko inprimatuak, etab.).
* Bezeroarekiko eta Erreka taldearekiko dauzkagun kontaktuko arlo guztietan, koherentzia mezuak eta nortasun bisuala ziurtatzea, diseinu grafikoko zerbitzu bat erakundearen esku ezarriz.
Requisitos:
* Prestakuntza akademikoa: Marketineko unibertsitate-titulua. Marketin Digitaleko edo Merkataritza Zuzendaritzako graduondoa baloratuko da.
* Esperientzia: Gutxienez 3 urteko esperientzia marketin-arloetan, hauetatik 2 urtez lidergotza posizio batean egonik.
* Ezagutza espezifikoak: Marketin digitala (SEO/SEM, sare sozialak, email marketina, web analitika), Analisi-tresnak (Google Analytics, CRM (HubSpot, Salesforce, etab.)), Marka- eta posizionamendu-estrategia, Aurrekontuak garatzea eta Inbertsioaren Itzuleraren maneiatzea.
* Trebetasunak: Lidergoa eta taldeen kudeaketa, Emaitzetara bideratutako pentsamendu estrategikoa, Komunikatzeko eta negoziatzeko dohainak, Berritzeko eta aldaketetara egokitzeko gaitasuna, Proaktibitatea, arazoak konpontzea eta antolamendua.
#J-18808-Ljbffr