Descripción del trabajo
Gestió i coordinació de les activitats dirigides, sala fitness i activitats a piscina, tant a nivell de recursos físics com humans, del Club Tennis Barcino.
Responsabilidades
Atenció al client
* Contacte permanent amb el client captant i interpretant les seves necessitats i generant els recursos i processos necessaris per donar una resposta personalitzada.
* Conèixer el grau de satisfacció respecte a l’execució del projecte.
Recursos humans
* Garantir la integració del nou personal al funcionament de la instal·lació, a la dinàmica de treball i als objectius de l’àmbit. Aquesta funció, en el cas de personal subcontractat, ha de ser compartida amb la empresa prestatària del servei.
* Fer el seguiment del grau d’acompliment de les tasques dels monitors i control de qualitat, fent reunions periòdiques amb el personal.
* Actualitzar permanentment la borsa de substitucions, comptant amb l’empresa prestatària dels serveis de personal, en cas d’existir.
* Reclutar, seleccionar, formar, assessorar i avaluar als monitors.
* Detectar necessitats de formació de l’equip i aportar propostes.
* Tenir actualitzat l’arxiu de currículums dels treballadors.
Projecte
* Elaborar, adaptar i implantar les programacions a la realitat de la instal·lació, previ informe als seus superiors.
* Elaborar, adaptar i implantar els procediments i processos a la realitat de la instal·lació, previ informe als seus superiors.
* Assegurar la cobertura del servei.
* Proposar accions de millora del projecte amb la finalitat d’assegurar la qualitat del servei, reportant els problemes que es detectin a l’equip de manteniment i direcció del club.
Gestió
* Estar al dia de l’activitat del servei i avançar-se a qualsevol incident que pugui afectar a la qualitat del servei.
* Informar dels horaris i canvis dels diferents treballadors, perquè el departament o la persona corresponent prepari la documentació d’hores de servei per poder preparar les nòmines i de facturació.
* Gestionar amb el club i les empreses que posen a disposició el personal necessari, de les altes i baixes de personal.
* Vetllar pel bon funcionament del Control horari del personal.
Requisitos
Formació
Llicenciat en Educació Física, Grau superior en activitats fisicoesportives.
Experiència
Experiència mínima de 2 anys en instal·lacions esportives o institució equivalent.
Habilitats
Competències imprescindibles
* Experiència en el món de l’activitat esportiva i el lleure.
* Pensament analític i organitzatiu.
* Rigurositat en l’execució.
* Sensibilitat comercial, vocació de servei.
* Iniciativa.
* Coneixements i experiència tècnica.
Competències desitjables
* Sensibilitat interpersonal.
* Coneixement de l’organització.
* Tenacitat.
* Coneixement i familiarització amb l’entorn geogràfic.
Coneixements generals
Àmplia cultura general, i en especial, dinàmiques de grup i tècniques de gestió així com coneixement de la zona, perfil d’usuaris, costums, etc.
Aptituts
Capacitat moderada / alta d’anàlisi, planificació, coordinació, etc: requerint una atenció prolongada en determinades tasques, per la qual cosa, el tècnic haurà de demostrar les aptituds adients (capacitat de comunicació verbal, numèriques i espacials).
Iniciativa
Capacitat d’iniciativa mitja / alta, també ha d’aportar a l’organització totes aquelles propostes que puguin millorar el funcionament del servei.
Aptituds personals
Haver estat en contacte amb el món de l’activitat esportiva i del lleure, tant des de la vessant de monitor com d’usuari.
Requeriments físics
Edat mínima de 22 anys. No són importants ni el sexe ni l’estat civil. No existeix cap limitació en les característiques físiques, si no, una certa presència ja que serà una persona amb constant relació amb el públic.
Per desenvolupar les funcions inherents al lloc de treball no cal un esforç muscular important.
Calen habilitats físiques pròpies de l’activitat esportiva.
Es valorarà la flexibilitat per poder cobrir a diferents monitors en cas de necessitats per absències (socorristes, activitats dirigides, professor de natació...).
#J-18808-Ljbffr