Empresa de serveis del sector primari necessita incorporar un/a tècnic/a de relacions laborals per a la seva oficina de Girona.
Tasques:
* Portar la gestió laboral integral de la cartera de clients assignada, assessorament sòcio-laboral, nòmines,...
* Realització d'altes, baixes; control i tramitació d' IT's, TC's, tràmit de prestacions i ajuts, tramitació model 111...
* Gestió i tramitació de documentació d'estrangeria, acomiadaments, jubilacions, etc.
* Identificar noves oportunitats per crear sinèrgies entre els diferents serveis que s'ofereixen a l'oficina.
S'ofereix:
* Una vacant estable i amb recorregut.
* Jornada completa, de dilluns a dijous (08.30 -17.30h); i divendres + estiu + nadal jornada intensiva.
* Formar part d'un equip de professionals amb amplia experiència.
* Formació contínua a càrrec de l'empresa.
* Pla de retribució flexible (tiquet restaurant, transport, llar d'infants, mútua mèdica...) + permisos i polítiques de conciliació.
* Paga de beneficis, retribució variable.
* % de descomptes per serveis de la pròpia empresa, valorats en uns 400€, entre moltes altres.
* Salari 18.000€ - 21.000€ bruts anuals.
* Formació en Grau de Relacions Laborals, Ciències del Treball o Empresarials...
* Es valorarà positivament el coneixement del règim agrari.
* Experiència mínima d'1 any realitzant tasques en l' àmbit laboral, en gestoria o assessoria.
* Carnet de conduir i poder desplaçar-se aproximadament dos cops al mes a l' oficina de Vic.
* El lloc requereix que la persona sigui organitzada, proactiva, amb habilitats de relació, amb vocació de servei i amb orientació a la qualitat i als resultats.
#J-18808-Ljbffr