Missió: Liderar l'equip i les activitats que es desenvolupen en la divisió de contractes de manteniment tecnològic de la companyia, amb els objectius d'optimitzar la qualitat dels serveis per tal de fidelitzar els clients, i d'optimitzar la negociació dels contractes i l'acció comercial per tal d'incrementar la facturació i els marges del departament.
Responsabilitats:
* Anàlisi de les activitats que es desenvolupen en el departament i redisseny de processos si cal, en pro de la millora contínua.
* Anàlisi dels serveis/productes del departament i reformulacions per tal d’adaptar-se a les necessitats del mercat i les demandes dels clients.
* Lideratge de l’equip i seguiment de les seves actuacions. Formació i entrenament, quan calgui. Motivació. Establiment d’objectius, seguiment, anàlisi de resultats i revisió.
* Gestió de la cartera de clients.
* Captació de nous clients.
* Proposta de nous serveis/productes als clients actuals.
* Càlcul i elaboració de pressupostos.
* Negociació de contractes. Redacció de contractes conjuntament amb els serveis jurídics.
* Gestió d’incidències.
Requisits:
* Formació universitària, preferiblement relacionada amb les TIC.
* Experiència en gestió comercial, preferiblement en sectors relacionats amb les TIC.
* Ofimàtica avançada.
* Residència a Osona o zones limítrofes.
* Experiència en la comercialització/gestió de contractes de manteniment.
Incorporació a empresa en expansió a nivell nacional i internacional. Retribució negociable segons perfil. Cotxe d'empresa.
#J-18808-Ljbffr