Ametller Origen som una empresa en expansió del sector alimentari que gestiona de forma integral el procés de producció i comercialització dels seus productes. Cultivem, elaborem i seleccionem els nostres productes per garantir sabor i qualitat des de l'origen.
El nostre propòsit és promoure un estil de vida més saludable i sostenible, facilitant l’accés a una alimentació més nutritiva, plaent i neta, amb un ferm compromís amb la societat i el medi ambient.
Vols formar part del nostre equip i unir-te a nosaltres per fer arribar el nostre propòsit a la comunitat?
Volem incorporar un/a Responsable de CRM pel nostre departament d'Ecommerce, Digital & CRM amb la missió de garantir la definició i el lideratde de l'estratègia global del programa de fidelitat centrat en l’APP d’Ametller Origen, impulsant la captació, la retenció i la fidelització dels clients. Així com la gestió i optimització del CRM i l’APP per maximitzar el Customer Lifetime Value (CLTV), mitjançant la personalització, les campanyes de comunicació i l’anàlisi de dades per oferir insights accionables que potenciïn la presa de decisions.
Què faràs?
- Dissenyar l’estratègia global del programa de fidelitat amb una visió orientada a la captació, retenció i maximització del CLTV.
- Establir una planificació estratègica per al desenvolupament del programa.
- Planificar i gestionar les promocions per als clients a través de l’APP.
- Garantir el correcte manteniment dels cupons.
- Supervisar el desenvolupament tècnic i funcional de l’APP.
- Implementar millores contínues a l’APP per potenciar el compromís dels clients i maximitzar l’ús del programa de punts.
- Dissenyar i implementar campanyes de newsletters segmentades.
- Analitzar dades de comportament i ús de l’APP.
- Monitoritzar els KPIs clau del programa de fidelitat i del CRM.
- Coordinar-te amb equips interns (comunicació, digital, comercial, IT).
- Gestionar els proveïdors externs.
- Controlar i gestionar el pressupost del programa de fidelitat i del CRM.
- Liderar l’equip de CRM, assignant responsabilitats i garantint el compliment dels objectius establerts.
- Promoure el desenvolupament professional dels membres de l’equip.
Què esperem de tu?
- Grau Universitari en Màrqueting, ADE o similar.
- 5 anys d'experiència liderant programes de fidelització i gestió de CRM, preferiblement amb APPs com a canal principal.
- Formació especialitzada en CRM, Fidelització o Màrqueting Digital o CX.
- Microsoft Office (Nivell Intermedi-Avançat)
- Domini d’eines de CRM (Salesforce, HubSpot o similars).
- Coneixement d’eines per newsletters (Marketing Cloud, Mailchimp).
- Capacitat per utilitzar eines d’anàlisi com Google Analytics, Looker o Power BI.
- Experiència en gestió de pressupostos i lideratge d’equips multidisciplinaris.
- Català i Castellà natius, valorable Anglès.
Què t’oferim?
- Incorporar-te a una empresa líder del sector amb un model de negoci únic i diferenciat, en ple procés d'expansió.
- Formar part d'un equip jove, dinàmic i innovador en un ambient de treball estimulant i amb autonomia responsable.
- A la teva disposició teva tindràs aquests beneficis
1) Assegurança de salut amb cobertura dental
2) Servei de nutrició i dietètica
3) Descompte del 7% en la teva compra i accés a descomptes exclusius per Ametllerencs/ques!
I molts altres descomptes i beneficis!
I apostem per la conciliació personal i laboral:
- Salari fix segons experiència aportada i variable anual en funció de la consecució d'objectius.
- Horari flexible tant d’entrada com de sortida.
- Política de teletreball: 3 dies a l’oficina (Barcelona) i 2 dies des de casa.
T'estem esperant!