A Agroxarxa ampliem el nostre equip i cerquem un-a administrador-a de finques per incorporar-se a la nostra oficina de Sant Boi de Llobregat.
Responsabilitats:
* Atenció telefònica i presencial als veïns i veïnes per gestionar incidències i queixes de les diferents comunitats gestionades.
* Gestió de rebuts i seguiment d’ impagats.
* Seguiment d’obres; Sol·licitud d’ajuts.
* Disponibilitat per assistir a les reunions de les comunitats de veïns-es fora de l’horari laboral.
Requisits:
* Experiència mínima d'1 any. Es valorarà experiència en administració de finques i coneixements de TAAF. Molt valorable també experiència en atenció al client.
* TÍTOL FP DE GRAU MIG.
* Competències / coneixements: Persona tranquil·la, serena, resolutiva i amb orientació al client.
* Idiomes: Català (parlat B2 - avançat, escrit B2 - avançat) i Espanyol (parlat B2 - avançat, escrit B2 - avançat).
Condicions laborals:
* Contracte laboral indefinit.
* Jornada completa.
* Salari mensual brut des de '1200' fins a '1300'.
* Altres beneficis: Jornada completa: dilluns a dijous 8.30 a 17.30h (flexibilitat); i Div+, Estiu + Nadal jornada intensiva. Formació contínua a càrrec de l'empresa. Pla de retribució flexible (tiquet restaurant, transport, llar d'infants, mútua mèdica...) + permisos i polítiques de conciliació. Paga de beneficis, retribució variable. % de descomptes per serveis de la pròpia empresa, valorats en uns 400€.
Agroxarxa és una de les empreses adherides a la Reforma Horària i col·laboradora amb la igualtat d'oportunitats entre dones i homes.
#J-18808-Ljbffr