Empresa experta en la gestió de residus per a tot tipus d'empreses i sectors. La nostra activitat inclou tot els processos necessaris per aquesta tasca: emmagatzematge, recollida, transport, separació, valorització, reciclatge... La recuperació integral de residus, per contribuir activament en la protecció del medi ambient.
Comunicació directa amb el Director Comercial, les principals funcions assumir a la companyia seran:
* Realitzar la prospecció comercial per a la recerca de nous clients a la província de Girona.
* Identificar, visitar, fidelitzar i negociar les ofertes amb clients.
* Fer l’estudi, elaboració i presentació d’ofertes i pressupostos.
* Assessorar sobre els serveis i detectar possibles necessitats.
* Planificar amb producció serveis especials a clients.
* Gestionar la documentació tècnica relacionada amb el seguiment del procés (documents d’acceptació, sol·licituds d’inscripció en el registre de petits productors de residus perillosos, etc.).
* Assegurar un correcte servei al client i gestionar les possibles incidències que es puguin derivar.
Experiència: 2 anys. Haver realitzat tasques similars.
Formació: PRIMERA ETAPA D'EDUCACIÓ SECUNDARIA SENSE TÍTOL en COMERÇ I MARKETING.
Idiomes:
* Català (parlat C1 - d.funcional, escrit C1 - d.funcional)
* Espanyol (parlat C1 - d.funcional, escrit C1 - d.funcional)
* Francès (parlat B2 - avançat, escrit B2 - avançat)
Competències / Coneixements: coneixements en MS Office (Excel, Word, Power Point, etc). Experiència i coneixements en el sector de gestió de residus, persona empàtica, resolutiva, comunicativa, amb capacitat d'organització i de treball en equip.
Requisits addicionals: Permís de conduir B, disponibilitat de vehicle.
Condicions laborals:
* Contracte laboral indefinit
* Jornada completa
* Salari mensual brut: 2000€ (Sou brut anual 24.000€, més variables)
* Altres beneficis: Cotxe empresa, telèfon empresa, dietes.
#J-18808-Ljbffr