Des de TANDEM SOCIAL, SCCL, col·laborem en el procés de selecció de Dincat Federació que està cercant un/a Referent del Programa de Conciliació Familiar.Busquem una persona per incorporar-se el març de 2025 com a Referent del Servei de Conciliació Familiar del SAFDID. Aquesta figura tindrà la missió de garantir la implementació i millora contínua del servei. Assegurant un impacte positiu en la gestió del programa i, en conseqüència, en la Qualitat de Vida de tot el nucli familiar.Què és Dincat Federació?És la veu principal en la defensa dels drets de les Persones amb Discapacitat Intel·lectual (DID) a Catalunya. La seva missió és vetllar per la defensa i l’exercici ple dels drets de les persones amb discapacitat intel·lectual i de les seves famílies a tot el territori. La seva visió és convertir-se en el referent i la veu principal en aquesta lluita, promovent una societat més justa i inclusiva.Els seus valors defineixen com treballen:• Compromís amb les persones i els seus projectes de vida.• Dignitat i igualtat de drets i oportunitats.• Participació del col·lectiu en la presa de decisions.• Competència, eficàcia i eficiència en totes les nostres actuacions.• Transparència en la gestió de les nostres entitats.Què és el Servei de conciliació familiar?El Servei de Conciliació Familiar, és un dels dos pilars que conformen el Programa d’Atenció a Famílies amb Fills/es amb DID (SAFDID) de Dincat. El qual, promou i defensa un lideratge organitzatiu de base familiar que proporciona el suports que les famílies amb Fills/es amb DID necessiten per empoderar-se i desenvolupar-se plenament, assolint la màxima Qualitat de Vida per cada un dels seus membres i desenvolupat en tot el territori català.Estructuralment, el Programa SAFDID es desenvolupa per mitjà de 2 serveis diferenciats i complementaris: 1. Servei de Suport Familiar Facilita eines i recursos per l’apoderament familiar que facilita la cura d’aquest. 2. Servei de Conciliació Familiar Fonamentat en 2 Modalitats: 2.1 Modalitat de Personal de Suport 2.2 Modalitat d’Estades en Entorns ComunitarisEl Servei de Conciliació Familiar, té com a objectiu oferir a les famílies amb Fills/es amb DID la possibilitat de disposar de temps laboral, de descans o d’oci, contribuint així a millorar la seva Qualitat de Vida. Per assolir aquest objectiu, proporcionem per mitjà de les dues modalitats, un servei especialitzat de suport que s’adapta a les necessitats concretes de cada família.En la Modalitat de Personal de Suport, es dóna suport rati 1 a 1, per mitjà d’hores d’atenció al/a la Fill/a amb DID perquè els membres del nucli familiar puguin conciliar la seva vida personal, social i laboral durant aquest període de temps.La modalitat, és flexible i personalitzada: el/la professional, la família i la Persona amb DID beneficiària d’aquesta, acorden les activitats a realitzar en l’habitatge familiar o en la comunitat pel període de temps que es determini necessari i segons disposició de pressupost atorgat.En la Modalitat d’Estades en Entorns Comunitaris, es dóna suport a partir d’estades amb pernoctació de curta estada en grups reduïts al/a la Fill/a amb DID perquè els membres del nucli familiar puguin conciliar la seva vida personal, social i laboral durant aquest període de temps. Busquem una persona per incorporar-se el març de 2025 com a Controller del Servei de Conciliació Familiar del SAFDID. Aquesta figura tindrà la missió de garantir la implementació i millora contínua del servei. Assegurant un impacte positiu en la gestió del programa i, en conseqüència, en la Qualitat de Vida de tot el nucli familiar.Quines seran les teves responsabilitats?1. Gestió integral del programa quant a justificació dels recursos monetaris ihumans de les modalitats del servei i coordinat amb les Entitats Executants:• Planificació i seguiment econòmic del programa, en coordinació amb la Coordinació Tècnica de Dincat i les Entitats Executants.• Seguiment i actualització del pressupost anual, donant suport en la seva planificació i assegurant una correcta assignació dels recursos durant tot el període d'execució.• Coordinació amb l’àrea financera del programa per garantir el compliment de la normativa vinculada a la subvenció i la correcta distribució pressupostària del programa.• Control i seguiment de les dades econòmiques introduïdes al CRM, vetllant per la seva qualitat i congruència amb la resta de suports justificatius.• Elaboració d’informes mensuals per oferir una visió clara i actualitzada de l’estat econòmic del programa.• Identificació i implementació de millores en la gestió administrativa i econòmica.2.Gestionar i planificar la capacitació de les Entitats Executants en termes de gestió econòmica de les modalitats del Servei i les corresponents justificacions:• Dissenyar i executar formacions bàsiques per als professionals de les entitats, en clau de justificació del servei.• Planificar les formacions pels professionals de les diferents modalitats del servei, per garantir una bona execució i justificació de programa.Quin perfil busquem?• Persona amb una alta vocació de servei, actitud proactiva i positiva• Persona organitzada, responsable i rigorosa en la seva acció diària• Ser polivalent i amb capacitat multitasca• Capacitat de treball autònom i de treball en equip• Tenir iniciativa i capacitat d’aportar idees noves, tot tenint present la missió de l’organització• Tenir bones habilitats per les relacions interpersonals, la comunicació oral i escrita• Identificació amb els valors i missió de l’economia social i el tercer sectorQuins requisits considerem necessaris?• Estudis mitjos o superiors en ADE, Empresarials, Polítiques o estudis similars. Alternativament, experiència demostrable en gestió econòmica i justificació de programes.• Experiència mínima de 2 anys en funcions similars.• Es valorarà coneixement en gestió de projectes, seguiment pressupostari i cerca de finançament.• Anàlisi i justificació econòmica de subvencions.• Coneixements analítics i financers.• Nivell avançat d’ofimàtica (especialment en eines com Excel i programes de gestió)• Idiomes: Català Nivell CQuè oferim?• Incorporació al maig 2025• Jornada laboral: 35h/setmana• Tipus contracte: indefinit• Remuneració: 28.000€ bruts anuals• Horari flexible• Model de treball híbrid• 36 dies laborables de vacancesT’interessa?Aplica enviant el teu CV a selecciodincat@tandemsocial.coop, convocatòria oberta finsdilluns 02 de maig a les 08:00h