T'agrada el tracte amb el client i t'agradaria trobar una feina estable per la zona del baix empordà?
Si tens experiència com a dependent/a i en tasques bàsiques a nivell administratiu, aquesta oferta et pot interessar.
Des de l'Oficina d'Adecco Girona, col·laborem amb una empresa de la zona del baix empordà, rodalies Palafrugell, que requereix incorporar a una persona al seu equip de botiga.
Les teves principals funcions per aquesta posició seran:
1. Atenció al client presencial i telefònica
2. Preparació de comandes
3. Suport back Office a l'equip comercial
4. Ordre de l'espai de l'establiment, decoració i imatge.
Per aquesta posició requerim a una persona:
1. Experiència tracte amb el públic
2. Nivell alt d'anglès
3. Valorable francès
4. Experiència en tasques administratives bàsiques
5. Persona proactiva, responsable, i resolutiva.
T'oferim, contracte directament per empresa, directament Indefinit amb període de prova corresponent.
Horari de Dilluns a Dissabte, una setmana de matins i una setmana de tardes.
08:00 a 14:30 // 14:00 a 20:30
Es treballa 1 o 2 diumenges a l'any de 10:00 a 15:00, i el dilluns següent es farà festiu.
Salari 18.000€ SBA.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas.
#J-18808-Ljbffr