El servei d’intervenció especialitzada és un servei públic especialitzat que ofereix atenció integral i recursos en el procés de recuperació i reparació a les dones que han patit o pateixen situació de violència, i també als fills i filles de qui es fan càrrec. Així mateix, ha d’incidir en la prevenció, la sensibilització i la implicació comunitària.
Contracte: Indefinit un cop es pasi el període de prova
Nombre de professionals: un mínim d'1
Tasques a desenvolupar:
* Assessorar les dones en tots els temes legals que els afectin (denúncies per maltractaments, processos de separació, guarda i custòdia dels fills i filles, mesures cautelars o provisionals, etc.).
* Facilitar que la dona tingui la representació legal i/o l’assessorament que requereixi en els procediments judicials.
* Fer l’acompanyament de les dones i el seguiment dels processos judicials.
* Assessorar l’equip professional del servei.
* Fer el seguiment dels processos de les dones mitjançant professionals de l’advocacia que corresponguin.
* Participació en els processos de treball de l’equip.
* Atendre situacions d’urgència, dins l’horari habitual, en el centre mateix o en el servei d’acolliment d’urgències, en cas que la Sub-direcció General de Lluita contra la Violència Masclista ho determini.
Perfil/Requisitos
* Formació: grau en dret amb experiència en dret de família i penal, i en el treball amb dones.
* Anys mínims d’experiència en aquest àmbit: 3.
Competencias
* Analizar y resolver problemas
* Iniciativa y autonomía
* Capacidad de aprendizaje
* Capacidad para liderar iniciativas
* Organización y planificación
* Fiabilidad técnica y personal
* Trabajo en equipo
* Diplomacia y “saber estar”
* Capacidad de Negociación
Nivel
Empleado
Tipo de contrato
Jornada completa
Duración
Sin especificar
Salario
Entre 12.000 y 18.000 € bruto/anual
Estudios mínimos
Ciclo Formativo Superior
Experiencia mínima
De 3 a 5 años
Fecha de inicio
29/10/2024
Nº de vacantes
1
#J-18808-Ljbffr