Busquem un/a AUDITOR SENIOR per unir-se a una firma d'auditoria a Lleida. Serà responsable de la planificació i execució d’auditories d’estats financers i altres processos empresarials crítics, identificant riscos i deficiències de control i proporcionant recomanacions per millorar els controls interns. La persona ideal ha de tenir una àmplia experiència en auditoria i comptabilitat, excel·lents capacitats analítiques i de comunicació i ha de ser capaç de treballar tant de forma autònoma com en col·laboració amb un equip. Pensem en un professional auditor ROAC o amb aspiracions d’obtenció del ROAC, que vulgui seguir formant-se per al creixement personal i professional i desenvolupar carrera en auditoria en la nostra firma fins poder convertir-se en soci.
Responsabilitats:
1. Planificar i executar les auditories dels estats financers, incloses les avaluacions de riscos, l’abast i els procediments a aplicar.
2. Identificar i avaluar els principals riscos i deficiències de control i elaborar recomanacions per la millora dels controls interns de les empreses auditades.
3. Revisar la informació financera i preparar els papers de treball que suporten les conclusions d’auditoria i documentar-les adequadament.
4. Plantejar incidències i ajustos d’errors detectats.
5. Supervisar les tasques realitzades pels auditors juniors i tancar papers de treball complint la normativa de qualitat.
6. Participar en altres serveis relacionats amb l’auditoria.
7. Assistir en altres funcions comptables i financeres quan sigui necessari.
Dependència directa del soci principal de la firma.
Requisits mínims:
* Experiència mínima d’entre 3 i 5 anys en auditoria d’estats financers, coneixent els procediments i forma de treballar d’una firma d’auditoria.
* LLICENCIATURA O ENGINYERIA, GRAU EN ADE.
* Català (parlat superior, escrit superior).
* Espanyol (parlat superior, escrit superior).
* Competències / coneixements: - Valorable: Postgrau/Màster en Auditoria de Comptes, Inscripció al R.O.A.C. i experiència amb software's d'auditoria. - Domini de Excel (especialment taules dinàmiques i, molt valorable, els complements de PowerQuery i PowerPivot). - Coneixement del Pla General Comptable i normes d'auditoria. - Capacitat de lideratge i gestió d'equips. - Habilitats analítiques i capacitat de resoldre problemes complexes. - Habilitat per treballar múltiples projectes simultàniament i complir els terminis ajustats. - Enfocament en la qualitat i detall.
Condicions laborals:
* Contracte laboral indefinit.
* Jornada completa.
* Salari mensual brut des de '1800' fins a '2500'.
* Altres dades d'interès: - Retribució segons conveni i en funció del talent del candidat. Possibilitat de rebre bonificacions extraordinàries en funció del compliment d'objectius, eficiència i qualitat de la tasca desenvolupada. - Horaris que permeten conciliació amb la vida personal. - Pla de carrera dins la mateixa firma.
#J-18808-Ljbffr