Anunciado 22 de octubre (Publicada de nuevo)
Tens experiència treballant en un departament d'atenció al client? Tens coneixements o experiència en logística? Aquesta vacant t'interessarà!
Des d'Adecco estem cercant un perfil d'Atenció al Client (Customer Service) per a una important empresa del sector logístic ubicada a les rodalies d'Olot.
La persona seleccionada serà responsable de gestionar i supervisar el flux diari dels nostres transports, atenent incidències i mantenint una comunicació fluida amb clients, proveïdors i conductors, garantint sempre l'eficiència i la satisfacció del client.
Funcions principals:
1. Control i resolució d'incidències relacionades amb el transport (retards, errors, etc.)
2. Gestió amb clients, proveïdors i conductors per coordinar tots els enviaments.
3. Gestió del calendari i horari de càrregues i descàrregues, reprogramant segons necessitats.
4. Tasques administratives relacionades amb el lloc de treball.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas.
#J-18808-Ljbffr