Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Secretari/ària administratiu/va d'oficina
Funcions i requisits de la vacant Secretari/ària administratiu/va d'oficina
Descripció
Es requereix incorporar a un/a Secretari/a- Administratiu/a d'oficina situada a Amposta.
Funcions
1. Gestions administratives (manteniment de base de dades, arxiu, control del material, caixa, gestió del correu electrònic, gestió de sales, organització de reunions).
2. Atendre trucades telefòniques.
3. Suport en l'organització d'esdeveniments i reunions en l'oficina (llistes d'assistència, documentació, gestió de les invitacions).
4. Gestió d'Agendes, convocatòries de reunions.
5. Suport administratiu a diferents departaments (preparació de documentació, gestió de base de dades, suport en l'organització de cursos de formació).
6. Coordinació amb el departament de comunicació per a la gestió i difusió de notícies d'actualitat.
7. Coordinació amb els proveïdors que proporcionen serveis a les oficines.
8. Concertació de visites comercials.
Requisits
1. Idiomes: Català; nivell negociació en comprensió i expressió oral i escrita. Castellà; nivell negociació en comprensió i expressió oral i escrita. Anglès: nivell bàsic en comprensió i expressió oral i escrita.
2. Experiència de 2 anys en funcions similars.
3. Formació: Cicle Formatiu de Grau Superior en Secretariat o Administració.
#J-18808-Ljbffr