A Securitas Direct, companyia líder europea en el sector de la seguretat, som persones que protegim persones. Estem buscant assessors telefònics per incorporar-se al nostre equip d'atenció al client SÈNIOR a CORNELLÀ DE LLOBREGAT. Tens experiència en atenció al client? T'apassiona oferir un servei de qualitat? Estem pensant en tu! Aquesta vacant és a l’àrea d'Operacions, en el departament de Protecció Sènior. A través d'un servei de teleassistència, protegim la nostra gent gran i col·lectius vulnerables amb un rellotge intel·ligent, centrant-nos en què se sentin segurs i puguin tenir una vida autònoma.
Funcions principals com assessor telefònic:
1. Atenció excel·lent al client.
2. Resoldre sol·licituds o incidències durant la trucada o derivar-les al departament corresponent.
3. Operar sota els protocols establerts, amb autonomia per solucionar problemes, prendre decisions operatives diàries i amb supervisió moderada.
Què oferim?
1. Contracte indefinit.
2. Horari: de dilluns a diumenge de 13:00 a 21:00 h (amb dos díes lliures rotatius a la setmana). (40/setmana).
3. Plus per treballar en festius.
4. Oferta formativa: formació inicial de tres setmanes i accés a un ampli catàleg de formació contínua.
5. Pla de carrera personalitzat amb possibilitats de promoció interna. El límit el poses tu.
6. Fruita gratuïta a l’oficina.
7. A Securitas Direct, una empresa Top Employer, trobaràs un ambient dinàmic on es prioritza la diversitat d'oportunitats i de la plantilla.
Requisits imprescindibles:
1. Experiència mínima de 6 mesos en atenció al client (preferiblement en contact center).
2. Nivell alt de català i excel·lents habilitats de comunicació.
3. Alta capacitat resolutiva.
4. Orientació al client.
5. Agilitat ofimàtica per treballar amb diverses pantalles i programes.
6. T'agradaria treballar amb un equip dedicat i apassionat per als quals la seguretat és un dret humà? Vols unir-te a una companyia on la innovació i la tecnologia són la base de les solucions?
Inscriu-te ara! Estem esperant el teu talent!
#J-18808-Ljbffr