Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Descripció de l'oferta ADMINISTRATIU/IVA COMERCIAL a Comarca La Selva
Funcions i requisits de la vacant
Les responsabilitats generals de la persona responsable d’Administració Comercial és coordinar i gestionar l’operativa diària de comandes i entregues dels clients i proveïdors.
FUNCIONS:
1. Gestió i coordinació de les comandes de compra dels proveïdors de matèria primera
2. Gestió i coordinació de les comandes de venda dels clients
3. Gestió de l’operativa de transports
4. Gestió i seguiment de les incidències comercials dels clients
5. Gestió de la documentació associada a les comandes de compra i venda (albarans, notes d’entrega, CMR, etc.)
6. Atenció telefònica
7. Arxiu
8. Organització de l’agenda
Condicions que ofereix l’empresa
Rotatiu matí i tarda. Matins: De dilluns a dissabte ( Dill-Div de 8 a 15 i dissabte de 8 a 13 ). Tardes: De dilluns a divendres ( de 12:00 a 20:00 ). Presència en festius a convenir.
Perspectiva de la feina
Lloc de treball estable.
Previsió d'incorporació
A convenir. Negociable segons perfil.
Requisits mínims:
1. Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Comerç i Màrqueting
2. Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració
3. FP II amb titulació Administratiu i Comercial
Es valorarà en lloc de treball similar. Es valorarà expertesa en prendre notes i fer resums.
#J-18808-Ljbffr