Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Secretari/ària administratiu/va d'oficina Funcions i requisits de la vacant Secretari/ària administratiu/va d'oficina
Descripció
Es requereix incorporar a un/a Secretari/a- Administratiu/a d'oficina situada a Amposta.
Funcions
* Gestions administratives (manteniment de base de dades, arxiu, control del material, caixa, gestió del correu electrònic, gestió de sales, organització de reunions).
* Atendre trucades telefòniques.
* Suport en l'organització d'esdeveniments i reunions en l'oficina (llistes d'assistència, documentació, gestió de les invitacions).
* Gestió d'Agendes, convocatòries de reunions.
* Suport administratiu a diferents departaments (preparació de documentació, gestió de base de dades, suport en l'organització de cursos de formació).
* Coordinació amb el departament de comunicació per a la gestió i difusió de notícies d'actualitat.
* Coordinació amb els proveïdors que proporcionen serveis a les oficines.
* Concertació de visites comercials.
Requisits
* Idiomes: Català; nivell negociació en comprensió i expressió oral i escrita. Castellà; nivell negociació en comprensió i expressió oral i escrita. Anglès: nivell bàsic en comprensió i expressió oral i escrita.
* Experiència de 2 anys en funcions similars.
* Formació: Cicle Formatiu de Grau Superior en Secretariat o Administració.
#J-18808-Ljbffr