Empresa líder en el sector de l’automoció, manteniment i reparació integral de vehicles a nívell nacional precisa incorporar un/a Event Assistant al seu Departament de Marca.
Funcions i responsabilitats a desenvolupar:
1. Gestió, organització i coordinació de fires i events corporatius.
2. Planificar, organitzar i executar tots els events de l’empresa.
3. Coordinació amb els departaments de l’empresa relacionats amb l’event.
4. Gestió de patrocinis i col·laboracions amb empreses i proveïdors externs.
5. Gestió i control del pressupost anual d’events.
6. Reporting i seguiment dels principals indicadors de l’área a Direcció.
7. Seguiment, control d’assistents i gestió administrativa.
8. Coordinació dels equips auxiliars contractats per l’event.
9. Suport en les tasques de màrqueting.
Requisits:
1. Formació acadèmica: RRPP, Publicitat, protocol, organització d’esdeveniments o similar.
2. Idiomes: català i castellà.
3. Coneixements: en gestió d’esdeveniments.
4. Experiència professional: prèvia mínima d’1 any en funcions similars.
5. Aspectes a valorar: persona proactiva, creativa, resolutiva, planificada, amb habilitat de comunicació i negociació.
Condicions:
1. Horari: 40h/setmanals de dilluns a divendres. Disponibilitat per viatjar a nívell nacional i internacional de forma esporàdica.
2. Contracte: indefinit.
#J-18808-Ljbffr