Des de l'agència de Interdomicilio Baix Llobregat busquem professional amb experiència en l'atenció i gestió de clients.
Les tasques fonamentals a realitzar són:
* Atenció telefònica a nous interessats en serveis
* Seguiment de pressupostos
* Seguiment de la qualitat del servei prestada als clients
* Realització de visites a domicilis particulars de clients
* Acció comercial
Busquem a persones dinàmiques i amb il·lusió per aportar el seu granet de sorra en el sector domèstic i assistencial, un mercat en creixement avui dia.
Requisits:
* Experiència de 1 any en administració general i atenció al client
* Títol FP de Grau Mig en administració comercial
* Competències en català (parlat B2 - avançat, escrit C1 - funcional)
* Competències en espanyol (parlat B2 - avançat, escrit C1 - funcional)
* Domini de tecnologies de la informació i entorns virtuals
Condicions:
* Contracte laboral indiferent
* Jornada parcial matí (25 hores - jornada setmanal)
* Altres beneficis: Estabilitat laboral, possibilitats de promoció, horari compatible amb conciliació familiar, formació continuada.
#J-18808-Ljbffr