El nostre client, líder en el seu segment d'activitat, necessita reforçar el seu equip amb un/a professional del control i la gestió financera, un/a controller financer, que en dependència directa de la direcció financera (CFO) assumeixi la missió d'acompanyar-lo en una posició corporativa, supervisant les operacions comptables i financeres de l'empresa, assegurant l'exactitud dels informes financers, el compliment de la normativa i la implementació de controls interns eficaços.
FUNCIONS:
* Gestió Financera i Comptabilitat: Supervisar les activitats comptables per assegurar la precisió i el compliment amb les normatives aplicables. Això inclou la preparació d'estats financers, gestió de comptes de cobraments i pagaments i administració de la tresoreria.
* Pressupost i Previsió financera: Liderar el procés pressupostari i previsió financera, treballant estretament amb els diferents departaments per recollir informació i establir objectius realistes.
* Previsió Tresoreria: Preparació del pressupost de tresoreria i seguiment periòdic segons s’hagi establert amb CFO, actualització i anàlisi per anticipar possibles tensions de tresoreria i donar les solucions, alternatives o opcions per poder solventar-les.
* Anàlisi Financer: Realitzar anàlisis financers periòdics per identificar tendències. Això implica avaluar la rendibilitat, liquiditat, solvència i eficiència operativa.
* Informes: Elaborar informes financers regulars per a la direcció, incloent anàlisi de les diferències pressupostàries i anys anteriors. Realitzar recomanacions per millorar el rendiment financer.
* Compliment i Control Intern: Assegurar el compliment de les lleis i normatives financeres aplicables. Desenvolupar i mantenir sistemes de control intern per prevenir i detectar irregularitats.
* Gestió de Riscos: Identificar i avaluar els riscos financers que enfronta l'organització, proposant i implementant mesures per mitigar-los.
* Lideratge: Supervisar i desenvolupar l'equip de comptabilitat i finances sota la direcció de CFO, promovent un ambient de treball en equip.
OFERIM:
* Incorporació immediata, indefinida i totalment estable en companyia consolidada.
* Paper protagonista en l'organització.
* 8 hores diàries, amb horari flexible, entrant entre 8:00 i 9:00h.
* Retribució en funció d'experiència aportada.
* Bon ambient de treball.
* Formació universitària relacionada amb la posició.
* Experiència en tasques i rols similars.
* Bon nivell d'excel.
* Vehicle per arribar a l'empresa (zona BREDA).
* Valorable anglès, no imprescindible.
* Gran capacitat de treball en equip i lideratge.
* Gran capacitat d'anàlisis, elaboració d'informes, etc.
* Fort coneixement de principis comptables, normatives fiscals i legislació financera.
#J-18808-Ljbffr